Overzicht
RSSAbonneer je op onze RSSMaak je klaar om het eventplanner.eco-label te behalen
Het eventplanner.eco-label, een label voor eventleveranciers en -locaties, staat voor onze inzet om ervoor te zorgen dat elk evenement niet alleen een blijvende indruk achterlaat, maar ook een positieve impact heeft op onze planeet.
De Apple Vision Pro: een gamechanger voor de eventsector?
De lancering van de Apple Vision Pro heeft voor veel opschudding in de techwereld gezorgd, en de implicaties ervan voor de evenementenbranche zijn potentieel baanbrekend.
EventSummit 2024, de hele branche weer samen!
Het is uren aftellen naar de bruisende beurs, EventSummit. Het is alweer de 16de editie die dit jaar op 8 februari plaatsvindt in Jaarbeurs Utrecht. Het eendaagse platform voor de branche met een sprankelende mix van inspirerende sprekers, nieuwe technologieën, duurzame initiatieven, en natuurlijk heel veel fun en een spetterende afterparty.
Online evenementen om je live evenement te versterken: de sleutel tot succes
Een doeltreffende strategie om je live evenement te promoten omvat social media, e-mailmarketing, blogs en natuurlijk een media campagne. Maar er is nog een krachtige tool om je doelgroep geïnteresseerd te houden in de aanloop naar je zakelijke evenement: het organiseren van een online evenement.
Hoe 'virtual reality' inzetten om je gasten meer te betrekken
Het is niet meer weg te denken. Atleten gebruiken het om hun prestaties te verbeteren. Studenten geneeskunde om complexe operaties te oefenen. Militairen om militaire strategieën te testen. En de gewone consument wordt ermee geconfronteerd als hij online aankopen doet en wanneer hij de onderdompelende wereld betreedt van 360 graden content en video.
Weg met Excel en spreadsheets: waarom eventplanners gespecialiseerde software nodig hebben
In de eventsector staan efficiëntie en precisie voorop. Laten we eens kijken waarom Microsoft Excel of Google Spreadsheets tekortschieten voor het organiseren van events.
Marketeers zijn het eens: events zijn key!
Het CMO-onderzoek van Adformatie dat in december 2023 verscheen, geeft inzicht in de belangrijkste uitdagingen en trends die Chief Marketing Officers (CMO's) zien.