7 tips om commercieel te scoren met je presentatie

7 tips om commercieel te scoren met je presentatie

Je moet binnenkort het woord voeren op een congres, meeting of beurs... maar je bent bang dat je jouw publiek niet gaat boeien. Je wilt je onderscheiden van je concurrenten. En twijfelt hoe commercieel het moet zijn.

Hoe je evenement versterken met ervaringsmarketing

Hoe je evenement versterken met ervaringsmarketing

Wat is het verschil tussen het runnen van een gemiddeld evenement en top event? Wat bepaalt precies de kwaliteit van een evenement? Is het de locatie? De programmering? De catering?

Hoe ontwerp je de 'journey' van bezoekers van begin tot eind?

Hoe ontwerp je de 'journey' van bezoekers van begin tot eind?

Wat maakt bedrijven echt succesvol? Zijn het de producten? Of draait het meer om de marketingstrategie? Hoe lukt het invloedrijke ondernemers om hun klanten in trouwe brand ambassadors te veranderen? En, nog belangrijker: hoe kunnen wij eventprofessionals iets van hen leren?

The Interactive Hub: unieke vergaderlocatie met een nieuwe website

The Interactive Hub: unieke vergaderlocatie met een nieuwe website

Anders vergaderen doe je in The Interactive Hub. Deze unieke plaats beschikt over twee ultramoderne vergaderzalen. Wil je eens kennismaken?

Zo hou je het zomergevoel in je events

Zo hou je het zomergevoel in je events

De zomer hoeft helemaal niet voorbij te zijn, in Oostende kun je van alle voordelen van deze zomerbestemming blijven genieten. Een bedrijfsfeestje met zicht op zee, een meeting combineren met een teambuilding, ...

TFS van Veldeman verovert Europa

TFS van Veldeman verovert Europa

De TFS van Veldeman was deze zomer dé eyecatcher op heel wat festivalterreinen in Europa. Naast een aantal grote festivals zoals Rock Werchter, Pukkelpop en Awakenings, vonden dit jaar ook Jazz Middelheim, Electric Castle, Watts à Bar, ... hun weg naar de imposante TFS.

Data-driven marketing: nu of nooit

Data-driven marketing: nu of nooit

De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied. Dat blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore.