Overzicht
RSSAbonneer je op onze RSSZo meet je de resultaten van je event
Een event is allang niet meer alleen het personeelsfeestje, maar een touchpoint binnen een (marketing) campagne. Met andere woorden: Je event draagt bij aan een groter geheel.
Zijn jouw events een award waardig?
Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?
De veranderende rol van locaties in het evenementenproces
Samen succesvol ondernemen en met evenementenlocaties waarde toevoegen aan evenementen. Dat is een belangrijk speerpunt van Libéma, met 11 beurzen- & evenementenlocaties één van de grootste leisureconcerns van Nederland.
Hoe kun je de Q&A-sessie op je evenement verbeteren?
Q: Wat doen we met de Q&A-sessie? A: We zetten de microfoon aan, en dat is genoeg. Klinkt bekend, nietwaar? Kijk, we snappen het. Je staat al onder genoeg druk door het regelen van duizenden planningsdetails.
Start-up: Seaters en Qrash
Je favoriete concert uitverkocht? Misschien maak je toch nog kans op tickets. De apps Seaters en Qrash verkopen de allerlaatste lege stoelen tegen een flink lagere prijs. Waag je kans.
Rotterdam Ahoy host muziekspektakel van het jaar
Op zondag 6 november vindt in Rotterdam Ahoy een van de grootste en meest sensationele muziekawardshows ter wereld plaats: MTV EMA 2016. Het is de tweede keer dat Rotterdam en Ahoy het event hosten.
7 eventfoto's die niet mogen ontbreken
Goede eventfoto's maken opdrachtgevers blij, vleien sponsors en stimuleren persaandacht. Maar dergelijke foto's komen niet zomaar uit de lucht vallen. Achter zulke shots zit een strak plan.