ID&T lanceert documentaire: 'Waarom geef ik nou feesten?'

ID&T lanceert documentaire: 'Waarom geef ik nou feesten?'

ID&T begon met het organiseren van 'gabber'-feesten, maar is in 20 jaar uitgegroeid tot wereldwijde organisator van dance events. Tijd om terug te blikken met een documentaire.

Beurscijfers: meer beurzen, minder bezoekers

Beurscijfers: meer beurzen, minder bezoekers

In 2013 stonden er, net als in 2012, meer beurzen op de kalender vergeleken met een jaar eerder, maar was er een terugloop in aantal beursbezoeken te zien.

CityCubes lanceert nieuwe vorm van marketing in straatbeeld

CityCubes lanceert nieuwe vorm van marketing in straatbeeld

CityCubes transformeert, als nieuwe brand-activator, lege (winkel)panden tot pop-up belevingsruimtes.

Adwords van je concurrent kopen: mag het of niet?

Adwords van je concurrent kopen: mag het of niet?

Het gebeurt dagelijks en leidt niet zelden tot frustratie van de betrokken bedrijven: bij een middagje Googlen op je eigen bedrijfsnaam stel je vast dat een concurrent consequent opduikt in de gesponsorde links.

Liefde op het eerste gezicht met je welkomstbalie

Liefde op het eerste gezicht met je welkomstbalie

Je had me al bij 'hallo'. Dat is wat je hoopt dat je deelnemers zullen zeggen als ze je welkomstbalie verlaten. Het gaat er niet alleen om dat één persoon dat zegt...

Hoe je de ROI van je event bewijst

Hoe je de ROI van je event bewijst

Marketingafdelingen moeten steeds meer de return on investment van een evenement aantonen. Hoe kan je als evenementenbureau je klant hierbij helpen?

eventplanner lanceert .PRO kaart voor échte eventprofessionals

eventplanner lanceert .PRO kaart voor échte eventprofessionals

Exclusief voor de echte eventprofessionals die het maximum willen halen uit hun job en uit het aanbod van de eventsector, is er vanaf nu de eventplanner.pro-kaart.