E-mailmarketing opgelost: 6 strategie tips voor eventplanners

E-mailmarketing opgelost: 6 strategie tips voor eventplanners

E-mailmarketing, indien correct uitgevoerd, is en blijft een krachtig instrument zijn voor eventplanners. Je kunt er zowel een breed publiek mee bereiken als persoonlijke verbindingen opbouwen.

Hoe toon je je bezoekers dat je echt om hen geeft? Organiseer 'gezonde' evenementen

Hoe toon je je bezoekers dat je echt om hen geeft? Organiseer 'gezonde' evenementen

Ben je authentiek en attent of achteloos en onverschillig? Je bezoekers zullen dat voelen. De manier waarop je je evenement ontwerpt, de ervaring die je voor ogen hebt, het zal een grote impact hebben op de perceptie van je gasten.

5 redenen waarom je als start-up events moeten organiseren

5 redenen waarom je als start-up events moeten organiseren

Red Bull organiseert events. Tesla en Space X doen het. Apple investeert zwaar in evenementen. En jij? “Ik werk in een kleine start-up. We hebben niet de middelen om events te organiseren”. We horen het je al zeggen.

Hoe bouw je een krachtig eventmerk?

Hoe bouw je een krachtig eventmerk?

Een event betekent een ware boost voor de uitstraling van je merk. Het trekt prospecten aan die later je klanten worden. De meeste bedrijven beschouwen events dan ook als een excellent marketing- en communicatie-instrument.

Hoe kies je de juiste catering set-up?

Hoe kies je de juiste catering set-up?

Organiseer je een evenement, dan is de manier waarop je het eten serveert minstens even belangrijk als wat je voorschotelt. Je hebt tal van mogelijkheden. Van spectaculaire live cookings tot ...

10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners

10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners

Succesvolle eventorganisatoren zijn uiterst productief. Wat is het nu dat hen zo succesvol en productief maakt?

Hoe je evenement opschalen? 5 tips

Hoe je evenement opschalen? 5 tips

Je bent verantwoordelijk voor een terugkerend evenement en je ontdekt dat schaalvergroting nodig is? Maar misschien vind je dat best wel uitdagend? Door een verhoogde merkbekendheid kun je groeien.