Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?

Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?

Er zijn veel redenen om evenementen te plannen. Meer omzet, community building, ... Deze redenen lijken niets met elkaar gemeen, maar als je echter goed nadenkt ...

Hoe krijg je snel antwoord op je e-mails?

Hoe krijg je snel antwoord op je e-mails?

Event management? Dat is constante communicatie. Met je deelnemers contact opnemen, updates vragen bij je leveranciers, afspraken maken met je sprekers. Je spendeert heel wat uren om e-mails te schrijven.

Geef zelf een TED-talk in 5 stappen

Geef zelf een TED-talk in 5 stappen

Ben jij ook zo'n fan van de TED-talks? En droom je er van om zelf even hard te schitteren als spreker? Dan zetten we je hier alvast op weg met een 5-stappenplan.

6 tips om tijd te besparen tijdens je event

6 tips om tijd te besparen tijdens je event

Tips en tricks om tijd te besparen kennen we allemaal: een actie-protocol, taken delegeren, digitalisering, ... Je weet hoe belastend het is om een event te organiseren, een aantal uren winnen is daarom een aantrekkelijk vooruitzicht. Die tijd kun je dan gebruiken om...

Hoe incompetente event-leveranciers herkennen om je event te redden

Hoe incompetente event-leveranciers herkennen om je event te redden

Een harde waarheid: of je het leuk vindt of niet, er zullen momenten komen dat je te maken krijgt met incompetente leveranciers. Er is altijd iemand die je evenement kan verpesten.

Event projectmanagement software van eventplanner.net nu nog krachtiger

Event projectmanagement software van eventplanner.net nu nog krachtiger

Sinds de lancering van onze event software dit jaar releasen we met regelmaat nieuwe features die onze tools nog straffer maken. Vandaag krijgt onze projectmanagement software 'Checklists' een belangrijke update. Je kunt er meteen mee aan de slag!

TIP! - Hoe bereken je nu de ROI van je event in de praktijk?

TIP! - Hoe bereken je nu de ROI van je event in de praktijk?

ROI staat voor het rendement van je evenement, uitgedrukt in een percentage van de totale kosten van je evenement. Maar hoe zit dat nu precies in de praktijk?