Enorme fundamentele verschuiving in B2B-eventmarketing

Enorme fundamentele verschuiving in B2B-eventmarketing

B2B evenementen ondergaan een fundamentele 'shift', dat schrijft het toonaangevende zakenmagazine Forbes.

Comeback van de teambuilding: 10x originele teambuilding

Comeback van de teambuilding: 10x originele teambuilding

Al dat thuiswerken heeft er de afgelopen jaren voor gezorgd dat we onze collega's weinig gezien hebben. Intussen kunnen teambuildings gelukkig weer en loopt het storm met boekingen.

Growth Hacking Guide voor eventlocaties en -leveranciers

Growth Hacking Guide voor eventlocaties en -leveranciers

Growth hacking is het slim inzetten van media en innovatieve technologie om op de meest efficiënte en effectieve manier je business te doen groeien. Deze nieuwe whitepaper brengt je als marketeer bij een eventlocatie of -leverancier meteen up-to-speed.

Gratis software voor het organiseren van evenementen

Gratis software voor het organiseren van evenementen

Denk aan alle tools die je gebruikt bij het plannen van onvergetelijke evenementen: moodboards, checklists, callsheets, … Stel je nu eens voor dat je al die tools op één handige plek hebt! eventplanner.net lanceert...

6x waarom fysieke evenementen onvervangbaar zijn

6x waarom fysieke evenementen onvervangbaar zijn

De toekomst van marketing is digitaal. Zoveel is duidelijk. Maar de populariteit van online evenementen en de huidige pandemie doet velen denken dat fysieke evenementen in de toekomst overbodig zijn. Niets is minder waar.

Hoe zorg je ervoor dat je gasten de nieuwe regels volgen op je evenement

Hoe zorg je ervoor dat je gasten de nieuwe regels volgen op je evenement

Regels volgen kan moeilijk zijn. Vooral als het regels zijn waarvoor we ons gedrag moeten aanpassen. Gezien de huidige gezondheidscrisis, is het niet alleen belangrijk om nieuwe regels op te stellen, je moet er ook voor zorgen dat je deelnemers ze in de praktijk brengen.

Hoe maak je je eventprogramma eenvoudiger? (En waarom zou je dat doen?)

Hoe maak je je eventprogramma eenvoudiger? (En waarom zou je dat doen?)

Mix verschillende onderwerpen en activiteiten. Focus op kwantiteit in plaats van kwaliteit. Het gevolg? De interesse in jouw evenement daalt pijlsnel. En dat geldt zowel voor fysieke als online events.