Hoe zorg je tijdens een groot event toch voor een gezellige sfeer?

Hoe zorg je tijdens een groot event toch voor een gezellige sfeer?

Je plant een mega-event in een enorme conferentiezaal. Je verwacht duizenden bezoekers (eens we weer mogen). Het laatste wat je dan wil is dat jouw event aanvoelt als ongezellig, toch?

Hoe bereid je je eventlocatie voor op het nieuwe normaal?

Hoe bereid je je eventlocatie voor op het nieuwe normaal?

Nu we terugschakelen naar fysieke evenementen, is het voorbereiden van je eventlocatie je prioriteit. Superspreader situaties of andere onfortuinlijke incidenten, als eventprofessional wil je deze te allen tijde vermijden.

Vijf fascinerende locaties

Vijf fascinerende locaties

Een evenement is zo veel meer dan een plek waar mensen samenkomen. Het is een veilige en comfortabele omgeving waar je gasten elkaar ontmoeten, ideeën delen en nieuwe dingen leren. Je locatie maakt...

Hoe maak je je hybride event aantrekkelijk voor je virtuele gasten

Hoe maak je je hybride event aantrekkelijk voor je virtuele gasten

Evenementen gingen het voorbije jaar digitaal, maar dat is geen reden om het concept van fysieke samenkomsten te dumpen.

Hoe stel je een succesvol programma samen voor je online event

Hoe stel je een succesvol programma samen voor je online event

Net als bij persoonlijke evenementen, kan het programma uw online evenement maken of breken. Een succesvol programma zal een groot publiek aanspreken en ervoor zorgen dat er niets uit het niets valt.

Van fysiek naar hybride: hoe vergroot je de impact van je events

Van fysiek naar hybride: hoe vergroot je de impact van je events

Wie had eind 2019 durven voorspellen dat het plannen en organiseren van events er in 2020 en 2021 heel anders zou uitzien? We waren toen volop in onze 'normale' flow van het organiseren van x-aantal events, conferenties en workshops met y-aantal deelnemers. Maar jongens, dat ging niet helemaal volgens plan, ...

Hoe meer leads aantrekken door de online content van je events te gebruiken

Hoe meer leads aantrekken door de online content van je events te gebruiken

Nu meer en meer bedrijven en organisaties experimenteren met online events, ontdekken we nieuwe manieren om te communiceren en onze merken te promoten. Virtuele evenementen zijn al een tijdje onder ons, maar we zien nu pas de stijgende interesse...