Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSHoe organiseer je een online VIP event
Online evenementen zijn ontworpen om een wereldwijd publiek te bereiken. Je kunt ze gebruiken als een deel van je digitale strategie om meer leads aan te trekken, je merkbekendheid te verhogen en je producten te verkopen. Maar wist je dit? Je kunt online events ook inzetten om de connectie met je betalende klanten te versterken!
Dit is wat we leerden over de evenementenbranche in 2020...
We overdrijven niet als we zeggen dat 2020 een catastrofaal jaar was voor onze sector. Er zijn nog geen internationale onderzoeken klaar die de desastreuze impact van COVID-19 in definitieve cijfers gieten, maar we kunnen al wel met zekerheid stellen dat het van kwaad tot erger is geëvolueerd.
Hoe een professioneel online event realiseren
Online evenementen. Waar denk je eerst aan? Een stel mensen die iets vertellen op een scherm? Klopt, als je een zoom-achtig online event organiseert. Helaas associëren we online evenementen met Google Hangouts, Zoom of Skype meetings.
Hoe maak je het werk van je planningsteam eenvoudiger?
Events plannen? Dat is niet eenvoudig. Maar wat als dit standpunt fout is? Wat als we de complexiteit van de logistieke planning kunnen transformeren naar een simpelere manier? Is dit mogelijk?
Hoe promoot je je online evenement?
Pak je het promoten van een online evenement anders aan dan dat van een fysiek event? Nee, niet echt. Op uitzondering van één belangrijk detail. In de voorbije maanden zagen we veel merken van fysieke naar online event-omgevingen evolueren.
Hoe plan je 2 evenementen op hetzelfde moment
Twee events op hetzelfde moment plannen? Dat klinkt waanzinnig. Maar vroeg of laat sta je ervoor.
Hoe organiseer je je gastenlijst efficiënt?
Wat is een van de meest stressvolle momenten bij het organiseren van een event? Is het de registratie van je gasten? Is het de controle op je AV-uitrusting? Of is het misschien het coördineren van de catering?