Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSZo ontwikkel je een 'signature event'
Een signature event is hét platform dat merken gebruiken om het bewustzijn te verhogen, sponsors en community leaders te engageren en geld in te zamelen voor een goed doel. Dit type event kom regelmatig voor in de non-profit sector.
Zo run je een betekenisvol evenement voor jonge generaties
Nu de millenials de werkvloeren bestormen en samen met Gen Z veertig procent van de beroepsbevolking gaan uitmaken tegen 2020, moet ook de eventsector zich aanpassen aan de verwachtingen van deze jongere generaties.
Zo bedenk je unieke belevingen voor je gasten
Ervaringen is wat je event onvergetelijk maken. Belevingen, belevingen, belevingen! Als eventorganisatoren is het ons belangrijkste mantra. Elke keer als je een event organiseert, vergeet niet een 'speciaal' detail of specifieke dynamiek toe te voegen die het hart van je gasten sneller doet slaan.
Hoe meer bezoekers naar je eventwebsite lokken?
Heb je je ooit afgevraagd 'waarom' je een website voor je evenement wil bouwen? Het klinkt misschien als een stomme vraag, maar neem eens even een momentje ...
Hoe je event visueel aantrekkelijk maken?
Wanneer je aan het woord ‘visueel’ denkt, dan zie je waarschijnlijk aantrekkelijke websites, interessante productdesigns, kwaliteitsvolle foto’s, ...
De kunst van de eventstrategie beheersen
Laat ons even een snelle vraag stellen: hoeveel tijd besteed jij aan de strategie van je event versus het organiseren zelf?
Waar rekening mee houden als je een event streamt?
Er verandert weinig in de event-industrie. We doen nog altijd dezelfde dingen die we 50 jaar geleden deden: elkaar ontmoeten om verschillende onderwerpen te bespreken, connecties te bouwen en te luisteren naar industry leaders.