Hoe je eventsfeer verhogen door styling

Hoe je eventsfeer verhogen door styling

Je voelt iets als je door de website van je favoriete merk scrolt. Je bezoekers op je event ervaren een gelijkaardige ‘vibe’. De decoratie van de ruimtes en de styling beïnvloeden hun gemoedstoestand. Dat verhoogt hun beleving, of, worst case, doet hen vervreemden van de omgeving.

Hoe creëer je een wow-effect op je volgende event?

Hoe creëer je een wow-effect op je volgende event?

Hoe pak jij je events aan? We gaan je geen punten geven, dus geef maar een eerlijk antwoord. Focus je op het logistieke gedeelte, en komt het creatieve pas op het einde? Of staan jouw gasten centraal en hou je je bezig met elke detail van hun ervaring?

Hoe breng je de 'behoeften' van je bezoekers in kaart?

Hoe breng je de 'behoeften' van je bezoekers in kaart?

Een ding blijft hetzelfde, hoe de evenementensector ook zal veranderen: succesvolle eventprofessionals houden altijd rekening met de behoeften en motivaties van hun deelnemers.

Hoe je eventstrategie linken met je sales doelstellingen?

Hoe je eventstrategie linken met je sales doelstellingen?

Evenementen zijn goudmijnen voor marketeers. Ze zijn impactvoller dan sociale media campagnes en meer direct dan wekelijkse blogs.

Hoe ontwerp je een 'live-like-a-local' ervaring voor je bezoekers

Hoe ontwerp je een 'live-like-a-local' ervaring voor je bezoekers

Een korte vraag: wat gebeurt er als je een internationaal evenement organiseert? Waarschijnlijk dit: mensen van overal in de wereld komen naar de eventstad voor een aantal fantastische dagen.

Hoe je aantrekkelijke evenementen maakt en de iGeneratie aanspreekt

Hoe je aantrekkelijke evenementen maakt en de iGeneratie aanspreekt

Probeer je te begrijpen wat millenials willen en hoe je geweldige evenementen voor hen kunt organiseren? Ik vertel het je niet graag, maar je hebt de boot al gemist. Je had hier jaren geleden al over na moeten denken!

Wat verwachten je gasten van jou in 2019?

Wat verwachten je gasten van jou in 2019?

Heb je het ook al gemerkt? Het wordt moeilijker en moeilijker om je gasten te verrassen. Het lijkt wel of jij als eventmanager niet meer weet hoe je ze van hun sokken kunt blazen, of wat hen boos of verveeld maakt.