Hoe je aantrekkelijke evenementen maakt en de iGeneratie aanspreekt

Hoe je aantrekkelijke evenementen maakt en de iGeneratie aanspreekt

Probeer je te begrijpen wat millenials willen en hoe je geweldige evenementen voor hen kunt organiseren? Ik vertel het je niet graag, maar je hebt de boot al gemist. Je had hier jaren geleden al over na moeten denken!

Wat verwachten je gasten van jou in 2019?

Wat verwachten je gasten van jou in 2019?

Heb je het ook al gemerkt? Het wordt moeilijker en moeilijker om je gasten te verrassen. Het lijkt wel of jij als eventmanager niet meer weet hoe je ze van hun sokken kunt blazen, of wat hen boos of verveeld maakt.

Blijf kalm, panikeer nooit waar je gasten bij zijn

Blijf kalm, panikeer nooit waar je gasten bij zijn

De grote dag is aangebroken. Je komt nog eerder uit bed dan normaal en voordat je naar de eventlocatie gaat, check je je mailbox voor mogelijke ontwikkelingen in de planning. Alles lijkt goed te gaan.

Waarom zijn face-to-face interacties op netwerkevenementen zo krachtig?

Waarom zijn face-to-face interacties op netwerkevenementen zo krachtig?

Is netwerken nog relevant? Niet, als je social media goeroes moet geloven. Zij wijzen vooral op het stijgend gebruik van de sociale media en op de vele vooroordelen die mensen hebben als ze 'in het echt' moeten gaan netwerken.

5 tips om met je cateringzone bij je gasten te scoren op je evenement

5 tips om met je cateringzone bij je gasten te scoren op je evenement

Dit is de waarheid waarvan bezoekers niet willen dat je hem kent: voedsel is een krachtige incentive. Durf lunchpauzes te schrappen van de agenda en je zult zien dat de populariteit van je evenement een vrije val maakt.

Zo onderhandel je een eventbudget

Zo onderhandel je een eventbudget

Er bestaan twee soorten mensen: zij die houden van onderhandelen en zij die het haten.

Hoe juiste data verzamelen tijdens elke fase van een evenement

Hoe juiste data verzamelen tijdens elke fase van een evenement

Data vormen het hart van je evenement. Je kunt niet zoveel doen zonder dat je een duidelijk beeld hebt van wat er voor, tijdens en na je event gebeurt. Toch is het niet zo gemakkelijk om al die gegevens te verzamelen.