Belangrijke ingrediënten bij een participatieve conferentie

Belangrijke ingrediënten bij een participatieve conferentie

Wat is er saaier dan een spreker die met een monotone stem gewoon zijn papier afleest en niet eens naar het publiek kijkt?

Hoe kwalificeer je bezoekers en accepteer je de beste

Hoe kwalificeer je bezoekers en accepteer je de beste

Geloof jij in het sprookje ‘hoe meer bezoekers, hoe beter?’ Het is geen verrassing dat we zo denken.

Hoe identificeer je leads tijdens evenementen

Hoe identificeer je leads tijdens evenementen

Eventmarketing is een krachtige communicatietool voor bedrijven en organisaties. Als professional is het jouw verantwoordelijkheid om het potentieel hiervan te maximaliseren en je klanten te helpen de impact van hun merk te vergroten.

Hoe ‘businessmindset’ toepassen op organiseren events?

Hoe ‘businessmindset’ toepassen op organiseren events?

Een event organiseren volgt dezelfde logica als het runnen van een bedrijf. Correct of niet? Denk er even over na.

Hoe innovatief omgaan met de logistiek van je event

Hoe innovatief omgaan met de logistiek van je event

Je bent het vast met me eens dat verveling nog erger is dan stress. Maar wat doe je als je werkdag (en nachten en weekends, want je bent toch een eventprofessional), deze twee evils combineert?

Hoe feedback van je bezoekers vertalen naar waardevolle inzichten

Hoe feedback van je bezoekers vertalen naar waardevolle inzichten

Als je echt wil weten of je event succesvol was of niet, stop dan met kijken naar je data.

Hoe zorg je voor een krachtige 'expert sessie' op je evenement?

Hoe zorg je voor een krachtige 'expert sessie' op je evenement?

Door de drukte vergeten we als eventprofessionals soms wel een van de meest interessante meeting designs. We beperken ons vaak tot de gekende formats.