Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSTIP! - Hoeveel vierkante meter voor je event? Zaalopstelling?
In je zoektocht naar een geschikte locatie dien je rekening te houden met de zaaloppervlakte nodig voor jouw evenement. Maar hoeveel vierkante meter (m2) voorzie je per genodigde?
Gemakkelijke manieren om het succes van je event te meten
Het succes van een event meten is niet voor iedereen hetzelfde. Wat cruciaal is voor jou, kan irrelevant zijn voor iemand anders. Alles heeft te maken met de doelen die je wil bereiken met jouw evenement.
Hoe sponsorpakketten voor evenementen ontwerpen en er een prijs op plakken: een uitgebreide gids voor organisatoren
In het huidige competitieve evenementenlandschap is het veiligstellen van de juiste sponsorships cruciaal voor het succes en de duurzaamheid van je evenementen.
Hoe maak je aantrekkelijke save-the-date e-mails?
Een goede eventuitnodiging hoort voorafgegaan te worden door een nog mooiere save-the-date e-mail. De inhoud moet prikkelen en moet de ontvanger overtuigen.
Meesterschap in event e-mailmarketing campagnes: Strategieën om betrokkenheid en opkomst te vergroten
Effectieve communicatie is van cruciaal belang in de dynamische wereld van eventplanning, waar elk detail telt. Hoewel sociale media en andere digitale kanalen hun plek hebben, blijft e-mailmarketing de hoeksteen van succesvolle eventmarketing.
TIP! - Hoe kies je een partycateraar?
Een (party)cateraar kies je niet lukraak. Ook bij een evenement gaat de liefde van de deelnemers door de maag. Catering is dus erg belangrijk en moet aansluiten bij de doelstelling van je evenement en de doelgroep. Waar moet je op letten?
Effectieve strategieën voor het wisselen eventsoftware: een gids voor organisatoren
Het overstappen naar een andere eventsoftware kan lastig zijn, maar het is vaak noodzakelijk om voorop te blijven lopen in de snel veranderende eventplanning wereld.