De kracht van 'verrassingen' op evenementen

De kracht van 'verrassingen' op evenementen

Nog niet zo lang geleden gingen mensen gewoon naar evenementen om even weg te zijn van de dagelijkse routines. Het waren deze buitengewone ervaring die mensen motiveerden om uit hun comfortzone te komen en zichzelf open te stellen voor nieuwigheden.

Hoe zorg je voor een vlekkeloos eventverloop?

Hoe zorg je voor een vlekkeloos eventverloop?

Je bent er helemaal klaar voor: je planning ging vlotjes en je bent klaar om de toegangsdeuren van je eventlocatie open te gooien voor je eerste bezoekers. Alles lijkt onder controle. Toch ben je superzenuwachtig. Dat is normaal.

Welke bezoekersdata verzamel je best?

Welke bezoekersdata verzamel je best?

Hoe weldoordacht stel jij je registratieformulier op? Zoek je een generieke template en dan snel 'knippen en plakken'? Of net het tegenovergestelde, bestudeer je elk stukje data dat je wil verzamelen en bouw je zelf een compleet nieuw registratieformulier?

Hoe maak jij het verschil met je event?

Hoe maak jij het verschil met je event?

Simpel, door de derde editie van het meest verkochte boek over eventmanagement in huis te halen. Kevin trok opnieuw alle registers open om de nieuwe standaard voor het organiseren van evenementen neer te zetten.

Hoe upgrade je de beleving van je VIP gasten?

Hoe upgrade je de beleving van je VIP gasten?

Je meest bijzondere gasten, hoe ga je die behandelen? Of je VIP's nu CEO's, industry leaders of lokale of buitenlandse overheidsvertegenwoordigers zijn, voor hen moet je tijdens je event een speciale beleving opzetten.

Is jouw event duurzaam? Zo weet je het zeker

Is jouw event duurzaam? Zo weet je het zeker

Weten dat duurzaamheid belangrijk is, is niet meer voldoende. Om jezelf te verbinden met de nieuwe sociale en milieunormen, ben je verplicht om je event duurzaam te organiseren.

Bouw een sterk event-merk met YouTube

Bouw een sterk event-merk met YouTube

Is YouTube nog steeds hot in 2018? Reken maar van yes! YouTube is het groter dan ooit want meer en meer mensen evolueren richting videocontent.