Bouw een sterk event-merk met YouTube

Bouw een sterk event-merk met YouTube

Is YouTube nog steeds hot in 2018? Reken maar van yes! YouTube is het groter dan ooit want meer en meer mensen evolueren richting videocontent.

Hoe maak je presentaties die de aandacht vasthouden?

Hoe maak je presentaties die de aandacht vasthouden?

Wil je zeker zijn dat je aandacht van je bezoekers kwijtraakt? Stop je evenement dan vol met saaie presentaties. Het is helaas op veel evenementen een harde realiteit.

Hoe Instagram Stories gebruiken om je event te promoten

Hoe Instagram Stories gebruiken om je event te promoten

Instagram is hot. Het wordt niet alleen gebruikt om foto’s te editen en te delen, maar het heeft tevens een hele industrie aan influencers gecreëerd.

Hoe bouw je bezoekers persona's voor je event?

Hoe bouw je bezoekers persona's voor je event?

Jouw bezoekers zijn zoals kopers: je moet ze goed kennen om er een impact op te hebben. En met 'goed' bedoelen we niet 'gewoon' goed maar 'mega' goed.

Experimenten om de beleving van je evenement te boosten

Experimenten om de beleving van je evenement te boosten

Wanneer je een event aan het ontwerpen, plannen, marketen of runnen bent, moet je jezelf niet beperken door dingen altijd hetzelfde te doen. Je hebt als eventprofessional de mogelijkheid om te experimenteren.

Eventprof 3.0: de nieuwe rollen voor eventprofessionals

Eventprof 3.0: de nieuwe rollen voor eventprofessionals

De job van een eventprofessional verandert met een rotvaart. En meer en meer dingen komen op ons bord te liggen. Misschien voel je je onzeker? Je moet nieuwe vaardigheden aanleren.

Hoe zet je Facebook Live in voor jouw event?

Hoe zet je Facebook Live in voor jouw event?

Waarom zend je je event niet uit via Facebook Live? Dit is een effectieve marketingstrategie. Vergeet even je plankenkoorts en ontdek hier hoe je het aanpakt.