Hoe trek je meer bezoekers met event e-mailmarketing?

Hoe trek je meer bezoekers met event e-mailmarketing?

Er is één prangende vraag die brandt op iedereens lippen: heeft eventmarketing zijn beste tijd gehad? Worden de e-mail opening rates steeds lager? Is het versturen van e-mails nog wel een goede manier om een evenement te promoten?

Gratis events zijn waardeloos: waarom het een goed idee is om je bezoeker te laten betalen

Gratis events zijn waardeloos: waarom het een goed idee is om je bezoeker te laten betalen

De mailbox van de gemiddelde professional in zo ongeveer elke branche wordt overspoeld met uitnodigingen voor allerlei (gratis) events. Veel mensen zijn geneigd zich op te geven en vervolgens te denken "Ik kijk wel even of ik er tijd voor heb". Gevolg: hoge no-show en een teleurstellende event ROI. 

Hoe je evenement promoten ondanks nieuwe beperkingen op Facebook?

Hoe je evenement promoten ondanks nieuwe beperkingen op Facebook?

Het is gebeurd. Datgene waar we het bang voor waren: Facebook heeft besloten de regels te veranderen. Gebruikers zien minder viral video's en nieuwsberichten, gedeeld door bedrijven.

Hoe zorg je dat je bezoekers eventfoto's op Instagram posten?

Hoe zorg je dat je bezoekers eventfoto's op Instagram posten?

Eén van de redenen waarom we evenementen plannen is om voor zoveel mogelijk buzz over ons merk te zorgen. We verwachten dat onze bezoekers praten en hun ervaringen uitwisselen, terwijl ze ons evenement versterken.

TIP! - 8 e-mailmarketing tips voor events

TIP! - 8 e-mailmarketing tips voor events

Zet je e-mailmarketing in voor je evenement? Dan helpen deze tips om meer response uit je mailing te halen.

Hoe ontwikkel je leiderschapsvaardigheden als eventprofessional?

Hoe ontwikkel je leiderschapsvaardigheden als eventprofessional?

Alsof de logistieke stress niet genoeg is, moeten eventplanners ook weten hoe ze eventteams en vrijwilligers kunnen aansturen.

Hoe blijf je je virtuele bezoekers boeien?

Hoe blijf je je virtuele bezoekers boeien?

Streamingtechnologieën zorgen ervoor dat we een enorm aantal potentiële bezoekers kunnen bereiken. Hybride evenementen worden steeds populairder, waardoor we interactie verder kunnen trekken dan de eventlocatie zelf.