Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSHoe meer bezoekers aantrekken met 'destination marketing'
Succesvolle evenementen berusten vaak op unieke bestemmingen. Er zitten meer voordelen aan opmerkelijke locaties verbonden dan alleen de eventbeleving; ook de reiservaring en cultuur tellen mee.
Hoeveel marge neemt een evenementenbureau?
In tegenstelling tot andere sectoren is er geen 'vast' businessmodel dat evenementenbureaus hanteren.
Hoe trek je een kwaliteitspubliek aan op je evenement?
Als je denkt dat je succes hebt behaald als je gewoon alle tickets voor je volgende evenement hebt verkocht, dan heb je het mis. Ook de kwaliteit van je bezoekers is van directe invloed op je ROI.
Zo verpesten planningsmisvattingen je evenement
Je evenement is pas over meer dan zes maanden... Zat tijd om alles te doen zonder in paniek te raken over deadlines of onverwachte uitdagingen. Alles lijkt onder controle, toch?
Hoe zet je een efficiënte check-in op voor je evenement?
Als je je evenement wil starten met een ramp, dwing dan je bezoekers om eindeloze wachtrijen te doorstaan en geef ze stressvolle 'check-in'-procedures.
Hoe personaliseer je de beleving op je evenement?
Er is geen tekort aan artikels over het ontwerpen van boeiende eventbelevingen. Deskundigen over de hele wereld zijn het eens over hoe belangrijk de bezoekersbeleving is voor het succes van je evenement.
Hoe ontwerp je een 'co-creatie' evenement?
Een belangrijke trend die het aankomende jaar een grote rol zal spelen zijn co-creatieve evenementen. Hoewel co-creatie zeker geen nieuw concept is, heeft het een naam opgebouwd als zeer efficiënte engagementtool.