Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSS5 verkeerde redenen om eventtechnologie te gebruiken
Tegenwoordig heb je als planner veel digitale oplossingen tot je beschikking. Die kunnen de werklast qua logistiek en eventmarketing van je schouders nemen, wat leidt tot betere resultaten.
Hoe bouw je de spanning op voor je bezoekers?
Hoezeer je ook een boeiend evenement probeert te plannen, je loopt altijd het risico dat het een saaie beleving wordt.
Hoe zet je een stressvrije planning op voor je volgende evenement?
Komt dit je bekend voor? Alles om je heen lijkt in duigen te vallen en je hebt geen flauw idee wat je eerst moet doen. Je moet meerdere telefoontjes plegen, ...
Zo help je je eventmarketingplan om zeep... (en hoe je dat voorkomt)
Je hebt er misschien een hekel aan, maar je mag het niet negeren: marketing is de belangrijkste factor in het behalen van een hoge opkomst op je event.
Hoe omzet halen uit je volgende evenement?
Er is geen tekort aan redenen waarom we evenementen plannen. Maar één doelstelling lijkt de boventoon te voeren: hoe kunnen we meer omzet uit onze evenementen halen?
5 gevaarlijke mythes over eventprofessionals
Je kunt de onmogelijke verwachtingen niet negeren. Als eventplanner moet je vakkundig omgaan met stress, vooruitstrevend bezig zijn met creativiteit, kunnen improviseren, ... Je moet een Superman of Wonder Woman zijn.
Krijg als eerste het boek EVENTPLANNER te pakken!
Het meest verkochte eventmanagementboek is nu nog slimmer! Met EVENTPLANNER zet Kevin Van der Straeten een nieuwe standaard neer voor het organiseren van evenementen. Dit naslagwerk mag je niet missen!