Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSHoe je een krachtig evenement kunt runnen in het buitenland
Dus jij denkt dat je wel een goed evenement kan runnen? Probeer er maar eens eentje op te zetten in het buitenland. Een andere taal, nieuwe werkdynamieken en onbegrijpelijke gebruiken... Probeer dat maar eens te regelen!
Hoe ontwikkel je een strategie die je evenement boost?
Doelstellingen bepalen en afbakenen voor je event is niet zo heel moeilijk. Een evenement runnen dat bouwt op een waterdichte strategie, zodat je je doelstellingen kunt behalen, is een ander verhaal.
Hoe je event 'emotioneel' ontwerpen om het te verbeteren?
Bezoekers geven niet om perfectie. Ze geven niet om perfecte locaties, Q&A-sessies, catering, ... Mensen geven om wat ze voelen tijdens een evenement. Dat is alles. Punt uit.
Hoe je team warm maken voor eventtechnologie?
Het is niet altijd even gemakkelijk om gewoonten te doorbreken. Zodra mensen weten wat het beste werkt en routines ontwikkelen, wordt het moeilijk open te staan voor nieuwe tools.
Hoe vergroot je het bereik van jouw evenementen met inbound marketing?
'Inbound marketing' is als sinds het prille begin een krachtige tool voor marketeers die sterkere relaties met hun prospects willen opbouwen, en die willen omzetten in trouwe klanten.
Wat je moet weten over risicomanagement voor evenementen
De levenscyclus van een evenement draait om onzekerheden en talrijke risico's. Van het beoordelen van verschillende veiligheidskwesties tot het voorkomen van voedselvergiftiging: risicomanagement bepaalt onze dagelijkse activiteit als planners.
5 verkeerde redenen om eventtechnologie te gebruiken
Tegenwoordig heb je als planner veel digitale oplossingen tot je beschikking. Die kunnen de werklast qua logistiek en eventmarketing van je schouders nemen, wat leidt tot betere resultaten.