Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSHoe run je een multidisciplinair congres?
Of we het nu hebben over educatieve events, business events of brand events, multidisciplinaire congressen zijn de optimale oplossing als je een divers publiek wil uitnodigen, met verschillende interesses en vakgebieden.
Hoe bouw je een efficiënt eventteam dat graag voor jou werkt?
Wat maakt een eventteam anders dan andere teams? Is het de hoge werkdruk? De hoeveelheid taken? Het constante belang van creatief denken en een probleemoplossende instelling?
5 verrassende manieren waarop muziek je bezoekers kan beïnvloeden
Er zijn verschillende redenen waarom je bewust moet zijn van de muziek die je afspeelt op je evenementen, alhoewel er één reden met kop en schouders bovenuit steekt.
Moet je pers echt uitnodigen op je volgende evenement?
Het korte antwoord is... dat hangt ervan af. Media-aandacht is ongetwijfeld belangrijk, maar het biedt je alleen positieve resultaten als je het goed aanpakt. Denk er maar eens over na: wat wil je bereiken door middel van media-aandacht?
Event-oplossingen vinden en testen zonder creatief te zijn
We kunnen het niet mooier maken dan het is: creatief denken is niet zo gemakkelijk als sommige online goeroes zeggen. Als eventprofessional moet je bekend zijn met de uitdagingen...
De echte waarde van topsprekers en hoe je ze kunt vinden
Als je niet probeert om de beste sprekers naar je evenement te krijgen, dan gooi je je eigen ramen in. Kwaliteitssprekers zijn onmisbaar voor het succes van je evenement, en dat weten je concurrenten, wat ze een hoger bezoekersaantal garandeert.
Klein podium, groot effect: 5 tips
Hoe kan je in een kleinere ruimte toch een groot podium zetten? Of er tenminste voor zorgen dat het niet klein lijkt. Denk maar aan podia in tv-studio's. Die zien er op tv ook veel groter uit dan ze in werkelijkheid zijn.