Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSCongressen opnieuw uitvinden met progressieve pedagogie
Er zijn genoeg artikels die je vertellen hoe je zoveel mogelijk uit je congresbezoekern kunt halen. Er is één advies waar deze artikels het meeste over gaan: hoe kun je leren en kennis opdoen door congressen te bezoeken. Niets ongebruikelijks aan, toch? Totdat je daadwerkelijk die artikelen leest.
Bespaar tijd bij het plannen van je volgende evenement
De meeste organisatoren zijn het erover eens dat bij het plannen van evenementen tijd en energie schaars zijn. Van het jongleren van meerdere taken tot het oplossen van onverwachte situaties; eventprofessionals raken vaak volledig opgebrand, met bijna geen pauzes.
Hoe ga je om met moeilijke opdrachtgevers?
We hebben het allemaal weleens meegemaakt: we ontvangen een boos telefoontje (of mailtje) van een opdrachtgever, waarbij we worden gebombardeerd met verwijten of waarbij uitleg wordt opgeëist.
Hoe ontdek je de voorkeuren van je bezoekers?
Op de hoogte zijn van data en eventgerelateerde beslissingen maken op basis van je bezoekersprofiel is niet zomaar iets. Het is hetzelfde als het begrijpen van de behoeften van je potentiële klanten voordat je een product lanceert.
5 kleuradviezen voor de aankleding van jouw evenement
Visuele prikkels verhogen de beleving op jouw event. Hier spelen kleuren een cruciale rol. Welke kleuren gebruik je? Hoe ondersteunen die kleuren de boodschap van je evenement? Met deze 5 tips geef je je event de kleur die het verdient.
5 tips om je eventteam efficiënt te managen
Ben jij de gelukkige die zich onderdeel voelt van een eventteam dat handelt als één geheel? Communiceer jij met je team door vlugge blikken en lichte hoofdbewegingen? En het allerbelangrijkste: werk jij graag met deze mensen? Zo niet, dan is dit artikel voor jou bedoeld.
Je event-community opbouwen in 5 praktische stappen
Een universele waarheid: je kunt een evenement plannen en runnen zonder een zier te geven om het opbouwen van een community. Maar als je evenementen gebruikt als een marketingtool en je erkent de noodzaak van het opbouwen van een 'tribe' rond jouw merk, diensten of producten niet, dan kun je een positieve ROI wel op je buik schrijven.