Hoe je met FOMO volle zalen trekt

Hoe je met FOMO volle zalen trekt

Al gehoord van FOMO of de 'Fear of Missing Out'? Dat is dat gevoel dat je krijgt als je denkt dat je iets heel belangrijks gaat missen. Als je als eventorganisator kan op inspelen op dat gevoel, is je broodje gebakken. Social media spelen hier een belangrijke rol.

Parodie op 'event pitches'

Parodie op 'event pitches'

Er schort wat aan de manier waarop pitches voor events uitgeschreven worden. Dat stelt decorontwerper-bouwer Deusjevoo aan de kaak met een hilarische ... 'pitch' voor broodjes.

Hallo? HALLO? De 3 stappen om de aandacht van je publiek te krijgen...

Hallo? HALLO? De 3 stappen om de aandacht van je publiek te krijgen...

De Amerikaanse psychologe Susan Weinschenk ontwikkelde een wetenschappelijk onderbouwd driestappenproces om aandacht aan je publiek te vragen, en te krijgen.

Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Snapchat kan jouw event veel meer bieden dan je zou denken. Het is al lang niet meer tieners-only. Deze social media-gigant kan, als je het goed aanpakt, heel wat gratis promotie opleveren.

Praten voor een publiek? Met deze 10 tips blijf je kalm

Praten voor een publiek? Met deze 10 tips blijf je kalm

Hoewel het voor sommigen de gewoonste zaak van de wereld lijkt, zijn anderen extreem nerveus als ze moeten praten voor een publiek. Hun gezicht wordt rood, de hartslag gaat omhoog, ze worden duizelig, of vergeten wat ze willen zeggen.

Houd je evenement gezond

Houd je evenement gezond

We doen steeds meer inspanningen om gezond te leven. Hoe trekken we die levensstijl door in de evenementen die we organiseren? Want een gezond aanbod kleurt ook de beleving van onze klanten en deelnemers. En dat waarderen ze.

Hoe Tomorrowland eventplanners blijft inspireren

Hoe Tomorrowland eventplanners blijft inspireren

Voor veel organisatoren is Tomorrowland een inspiratiebron. Terecht zo blijkt want het festival blijft zichzelf elk jaar weer vernieuwen.