5 redenen waarom je als start-up events moeten organiseren

5 redenen waarom je als start-up events moeten organiseren

Red Bull organiseert events. Tesla en Space X doen het. Apple investeert zwaar in evenementen. En jij? “Ik werk in een kleine start-up. We hebben niet de middelen om events te organiseren”. We horen het je al zeggen.

Hoe bouw je een krachtig eventmerk?

Hoe bouw je een krachtig eventmerk?

Een event betekent een ware boost voor de uitstraling van je merk. Het trekt prospecten aan die later je klanten worden. De meeste bedrijven beschouwen events dan ook als een excellent marketing- en communicatie-instrument.

Hoe kies je de juiste catering set-up?

Hoe kies je de juiste catering set-up?

Organiseer je een evenement, dan is de manier waarop je het eten serveert minstens even belangrijk als wat je voorschotelt. Je hebt tal van mogelijkheden. Van spectaculaire live cookings tot ...

10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners

10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners

Succesvolle eventorganisatoren zijn uiterst productief. Wat is het nu dat hen zo succesvol en productief maakt?

Hoe je evenement opschalen? 5 tips

Hoe je evenement opschalen? 5 tips

Je bent verantwoordelijk voor een terugkerend evenement en je ontdekt dat schaalvergroting nodig is? Maar misschien vind je dat best wel uitdagend? Door een verhoogde merkbekendheid kun je groeien.

10 kpi's om het succes van je eventstrategie te meten

10 kpi's om het succes van je eventstrategie te meten

Is je eventstrategie efficiënt? Dat kom je alleen te weten door er een evaluatie van te maken. Denk dan aan kpi's. Normaal gezien worden die gemeten op het einde van het planningsproces en hebben ze een grote invloed op je acties die je onderneemt bij je volgende event.

Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?

Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?

Er zijn veel redenen om evenementen te plannen. Meer omzet, community building, ... Deze redenen lijken niets met elkaar gemeen, maar als je echter goed nadenkt ...