Beste Marketing Directeur / Brand Manager,
Wat als ik je vertel dat je met hetzelfde marketingbudget meer leads, meer omzet én een groter bereik kunt halen — voor minder geld?
De vraag is simpel: blijf je investeren in dure beursdeelnames, of kies je voor een strategie die direct naar je doelgroep gaat?
Ik ben Paul de Ridder van BrainCross Mobile Events en ik help je graag die vraag te beantwoorden met een scherpe ROI-analyse: beursdeelname versus een op maat gemaakte Europese roadshow. De uitkomst? Die zou je wel eens flink kunnen verrassen.
Wat als je marketingbudget 4x meer oplevert?
Met een roadshow brengen we jouw merk niet naar één beurs locatie, maar direct naar je doelgroep — op hun eigen terrein, verspreid over meerdere steden en landen. Dat betekent meer impact, lagere kosten en een hogere leadconversie.
De harde feiten:
60% lagere kosten voor een roadshow.
50% groter bereik door direct naar je doelgroep te gaan.
Kosten per contact bijna 4x lager.
Duurzaam: één investering, jarenlang inzetbaar.
Dus… blijf je vasthouden aan de oude aanpak? Of ben je klaar voor een marketingstrategie die écht rendement oplevert?
Ik maak graag een ROI-berekening op maat voor jouw merk en markt. Wanneer zal ik een voorstel voor je klaarzetten?
Neem direct en vrijblijvend contact op voor het maken van een afspraak.
Paul de Ridder
E-mail: paul@brain-cross.com of bel met +31-6-12089990