Ine Tassignon versterkt sinds begin dit jaar het team van Push To Talk als corporate communications manager.
Live communicatie en live conversatie vormen de core business van het bureau.
Live communicatiebureau Push To Talk maakte het voorbije jaar prachtige verhalen van straffe bedrijfsstrategieën, sterke boodschappen en degelijke beleidsvisies en bracht ze tot leven via digitale evenementen, radioprogramma’s, video’s, …. Een professionele regie, een sterk redactieteam en een gedreven digitale crew prikkelden de virtuele bezoekers met straffe content.
Push To Talk hielp organisaties en bedrijven tijdens deze speciale en soms barre periode hun publiek te bereiken én bij hen de juiste snaren te raken. De digitale events trokken vaak meer bezoekers dan de fysieke edities van voorgaande jaren. Het resultaat: betrokken stakeholders en boodschappen die tot leven gewekte verhalen werden. Geen wonder dat steeds meer bedrijven hun verhaal digitaal willen vertellen. En velen willen hiermee zelfs verder gaan, ook na corona. “Tijd om het Push To Talk team uit te breiden met bevlogen talent”, aldus Tom Bellens, CEO van het live communicatiebureau.
Ine Tassignon was eerder interne communicatieverantwoordelijke en woordvoerder van Rode Kruis-Vlaanderen en leerde daar de knepen van het corporate communicatievak. Met haar journalistieke nieuwsgierigheid en doortastende aanpak is ze een absolute troef voor Push To Talk. “Ik hou ervan om echt onder de huid te kruipen van de klanten. Bedrijfsleiders interviewen, anekdotes naar boven halen en die dan uitschrijven in een beklijvend verhaal dat mensen inspireert en laat nadenken”. Ze dompelt zich onder in de bedrijfscultuur van de klanten en helpt hen communiceren in goede én in kwade dagen. “Een krachtige speech voor de CEO, een sterk uitgeschreven scenario voor een (digitaal) live communicatie event of een persbriefing in volle crisis? Ine vindt de juiste toon en woorden voor elke boodschap. Zo helpt zij bedrijfsculturen tot leven komen”, zegt Tom Bellens.
Push To Talk vertaalt de bedrijfscultuur en strategie in emoties. De boodschap beklijft. Het verhaal van merk, bedrijf of organisatie komt tot leven. Het event wordt live communicatie: op de werkvloer, bij de stakeholders en op social media.
Proficiat Ine. Succes met de nieuwe uitdaging!