Alle trouwlocaties in Mariakerke op een rij
De beste trouwlocaties in Mariakerke vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 41+ unieke trouwlocaties in Mariakerke. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Salons Hof ter Beke
Sfeervolle salons voor intiem dineren tot grote feestelijkheden. Huwelijksfeesten, cocktails, banketten, gelegenheidsfeesten: wij maken van al uw feesten en bijeenkomsten een onvergetelijke gebeurtenis.
Blanc Fixe
Blanc Fixe is gevestigd in de Oude Kleurfabriek te Drongen en is de ideale locatie voor tal van evenementen.
ArtCube
ArtCube isn't just another event venue, that's the least you can say. The venue combines industrial charm from the late 1900's with state of the art technology.
Gaston
Een bedrijfsreceptie, business seminar of teambuilding event? Met zijn strategische ligging en ruime parkeergelegenheden, leent Gaston zich uitstekend voor elk type corporate event.
PIllows Grand Boutique Hotel Reylof
De perfecte locatie voor elke gelegenheid. Een efficiënte vergadering, een droomhuwelijk of een intiem verjaardagsfeest: elk evenement in Grand Boutique Hotel Reylof is er één om nooit te vergeten.
Epiphany’s kitchen
Bij Epiphany's Kitchen waan je je in een andere wereld in het hartje van Gent! Wij bieden de perfecte setting voor alle bijzondere momenten.
Madonna
Welkom in de feestzalen van Madonna: prachtige ruimtes met persoonlijke toets in hartje Gent!
Red Loft
Bij Red Loft kan je in een warme, huiselijke setting komen vergaderen, feesten, lezingen geven etc.
De Oude Vismijn
Welkom in één van de oudste markten in hartje Gent, een unieke & karaktervolle eventlocatie
Ghent Marriott Hotel
Ghent Marriott Hotel biedt u negen praktische meeting rooms aan die baden in het daglicht en voorzien zijn van de nieuwste technologische ondersteuning.
De Roes
De Roes is een café in het hartje van Gent, tussen de stadshal en Korenmarkt.
NH Gent Belfort
Onze 10 seminariezalen kunnen een capaciteit aan vanaf 5 personen tot en met 400 personen in theaterstijl. Wij beschikken ook over een prachtige Middeleeuwse crypte dat perfect is voor elk feest.
Mister Spaghetti Gent
Wilt u een gedenkwaardig evenement organiseren met een unieke twist? Mister Spaghetti biedt de perfecte groepsdinerervaring voor spaghettiliefhebbers.
de Foyer NTGent
De zaal 'Foyer' bevind zich op het eerste verdiep in het gebouw van het NTGent.
Office & Foodies Arena
Foodies Arena is de perfecte locatie voor een bedrijfsevenement of een privé-evenement tot 100 personen. We hebben 6 vergaderruimtes en twee ruimtes voor evenementen.
Le Bateau
Le Bateau is speciaal ontworpen om een zo ruim mogelijk aanbod van evenementen aan te kunnen. Ons sober, maar stijlvol interieur kan de achtergrond zijn voor een belangrijke business meeting of een onvergetelijk verjaardagsfeest.
Upoffiz|Upliving Ghent - Loop 5
Upoffiz|Upliving - Ghent Loop 5 biedt de ideale setting voor zowel zakelijke events, culturele festiviteiten en educatieve workshops.
Beirtjeshoeve
De Beirtjeshoeve is een familie restaurant en is zonder twijfel de ideale plek om: familiefeesten, communies, personeelsfeesten en verjaardagsfeesten te laten doorgaan.
S.M.A.K. Café
Buiten de openingsuren van het museum staat SMAKcafé ter beschikking van bedrijven en particulieren als uniek decor voor allerlei events.
Restaurant Boerenhof
Restaurant, feestzalen, tea-room. Binnen- en buitenspeeltuin.
Sanderushuis
Het Sanderushuis is veel meer dan een prettig lokaal. Naast de mooie gelagzaal in oud-Vlaamse stijl is er ook de gezellige feestzaal. Het Sanderushuis verzorgt maaltijden voor alle gelegenheden, organiseert feesten en banketten.
The ArtCube
Op zoek naar een locatie met een uniek karakter? Dan is ArtCube precies wat u zoekt!
Villa Anamma
Ben je op zoek naar één of meerdere event- en vergaderruimtes voor een trouw, familiefeest of business event? Onze Villa bevindt zich in het Westveld op 10 minuten van Gent.
The Lab Gent
Experimentele eventruimte voor creatieve geesten en feesten. THE LAB is – hoe kan het ook anders – een oud laboratorium. De proefbuizen en bunsenbranders van de vroegere Domo-site in Gent maken vandaag plaats voor exclusieve events.
Kasteel Coninxdonck
Coninxdonck is méér dan een kasteel; het is reservaat en oase, ingeplant in een groene zone van Gentbrugge tot aan de Schelde. Het hele domein van 6,6 ha, inclusief de kasseiweg ernaartoe, is geklasseerd en omgeven door beschermde landerijen en dreven.
Kasteel van Zwijnaarde (bvba JTM)
Midden in een groen park, met bijbehorend golfterrein en een heli-haven, met zijn eeuwenoude bomen en zijn historische slotgracht, biedt het kasteel een waaier aan mogelijkheden voor prestigieuze feesten.
Auberge du Pêcheur
Auberge du Pêcheur is sinds jaar en dag een gevestigde waarde in Sint-Martens-Latem. De locatie biedt u een combinatie van hotel, brasserie, event- en vergadermogelijkheden vlak aan de oevers van de Leie.
De Matroos
Alles voor uw etentje, feest of meeting is al voorbereid, maar u zoekt nog een moderne en volledig ingerichte feestzaal in de buurt van Gent? Een feestlocatie en vergaderruimte die een losse en gezellige sfeer uitademt.
Park Adrem
Gelegen in het groene Heldenpark, bevindt zich het oude koetshuis “Park Adrem”. In 2021 is het koetshuis volledig verbouwd en omgetoverd tot een prachtige feestlocatie waar u kan genieten van een idyllische setting voor elke feestgelegenheid in een uniek
The Lounge
The Lounge is een multifunctionele zaal waar sfeer centraal staat. U kan ervoor kiezen om enkel onze zaal af te huren of om een totaalconcept te laten uitwerken door ons team van creatieve en ervaren event organizers.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.5/10. Gebaseerd op 8 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Mariakerke'.
Le Bateau
Le bateau’s unieke ervaring!
De ervaring die ik had bij Le Bateau op 16 december 2023 was werkelijk fenomenaal! Eigenaar Gilbert en zijn team overtroffen alle verwachtingen. De locatie was betoverend, met een unieke sfeer die perfect paste bij ons evenement. Gilbert's toewijding aan detail en gastvrijheid was duidelijk in elk aspect, van het warme welkom tot de buitengewone service gedurende de avond. Het evenement verliep vlekkeloos dankzij het professionele personeel en de onberispelijke organisatie. Le Bateau, onder leiding van Gilbert, is zonder twijfel dé plek voor memorabele evenementen. Dank jullie wel voor een onvergetelijke avond!"
Radar
Summerevent Pollet Pool Group
Het was niet de eerste keer dat wij als bedrijf een klantenevenement organiseerden, maar voor mezelf was het wel de eerste keer dat ik hieraan meewerkte. Ik ben heel tevreden over de samenwerking die wij hadden met Radar: heel vriendelijke mensen, duidelijke communicatie, duidelijke afspraken, stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.
De locatie was heel goed: vlot bereikbaar en er was voldoende parking voor onze klanten. Er waren parkingmedewerkers aangesteld door Radar (op onze vraag) en zij hebben dit in goede banen geleid.
Op de avond van het evenement zelf waren er 2 personen aanwezig om ons bij te staan en de kleine problomen die zich voordeden, onmiddellijk op te lossen.
Ik zou Tijs en Stefan nogmaals willen bedanken voor alles!
Radar
Bedrijfsevent Richa // Mkc moto
Ons 1ste bedrijfsevent in eventhall Radar was een schot in de roos voor ons bedrijf en 140 medewerkers.
In de voorbereiding van het event zijn wij praktisch volledig ontzorgt door de crew van Radar.
De nevenactiviteiten , bbq& cocktail workshop, padel-initiatie, lasershooting zorgden voor een connectie tussen de teams die verspreid zitten over 3 landen.
Voor herhaling vatbaar !
Bedankt aan het gehele Radar-team!
Radar
Gezellig zomerfeest voor de medewerkers
Voor het tweede jaar op een rij keerden we met veel plezier terug naar de Zomerbar LOKO van Radar als terrein voor ons werknemersfeest.
De gezellige setting en vlotte verloop zorgden dat ook onze eigen "organisatoren" zich konden ontspannen.
Top trouwlocaties in Mariakerke
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Mariakerke? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Mariakerke dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Mariakerke
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Mariakerke. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Mariakerke was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Mariakerke, Evenementenlocaties in Mariakerke, Feestzalen in Mariakerke, Vergaderzalen in Mariakerke
Jouw trouwlocatie in Mariakerke toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Mariakerke. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: