Alle vergaderzalen in Herselt op een rij
De beste vergaderzalen in Herselt vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 33+ unieke vergaderzalen in Herselt. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
KVC Westerlo
Unieke locatie, voetbalstadion, ideaal voor al uw grote en kleinere feesten en seminaries of exposities.
Torenhof
Wij hebben aangepaste zalen en diverse formules voor iedere gelegenheid. Liever een zaal huren zonder catering? Ook dit is mogelijk!
De Steyger
De Steyger is een authentieke en multi inzetbare locatie gelegen in het groen nabij het centrum van Aarschot.
's Hertogenmolens
Vandaag huisvesten de Hertogenmolens naast een authentiek hotel ook een hedendaagse feest- en vergaderzaal voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden.
APB Kamp C Congrescentrum De Basis
Het energielaag conferentiecentrum De Basis is gelegen midden in het groene Westerlo op slechts twee kilometer van de E313. Het is de ideale locatie voor studiedagen, vergaderingen, teambuildings en opleidingen.
Kasteel van Nieuwland - De Postiljon bvba
La Source by 4Wings
La Source is een state-of-the-art eventlocatie in Westerlo langs de autosnelweg Antwerpen-Hasselt, en via de fly-over in Geel ook vanuit Leuven of Turnhout makkelijk toegankelijk.
Parochiezaal Stelen
De zaal staat ter beschikken van particulieren voor feestjes, evenementen, koffietafels, ... maar evenzeer voor verenigingen voor ledenbijeenkomsten, teerfeesten, sporttrainingen, danslessen, fuiven, ...
United MotorSports Company
United MotorSports Company is ontstaan uit de passie van enkele verwoede racers die heel graag hun passie delen. We laten je meerijden met onze race-BMW M3 of onze Rally BMW 325i E30 maar even goed laten we je zelf het stuur nemen.
Meetingcentrum Eenheid
Meetingcentrum Eenheid is een veelzijdige eventlocatie in de groene long rond Leuven.
Domein De Vesten
De Vesten is een monument in Laakdal. Ontdek ons domein waar we de meest memorabele feesten en bedrijfsevents organiseren.
Huis ViventO bvba
Bij Huis ViventO vind je geen saaie zaaltjes zoals er dertien in een dozijn gaan, maar wel ruimtes die baden in een huiselijke sfeer. Met houten vloeren, veel lichtinval en klein tuintje.
Frame21 Herentals
De Frame21-vestiging in Herentals beschikt over 10.000 m2 inspirerende werkomgeving. Elk van onze locaties beschikt over modern uitgeruste vergaderzalen, stuk voor stuk smaakvol ingericht.
Be-Housing - TRES bvba
Bent u voor uw gasten, medewerkers, bezoekers, enz… op zoek naar betaalbare logeermogelijkheden voor uw toekomstige concerten of evenementen ? BE-HOUSING biedt u tal van mogelijkheden om te overnachten in Antwerpen, Brussel en Leuven!
Art Center Hugo Voeten
Art Center Hugo Voeten is een multi-inzetbare en flexibele locatie die zich perfect en uitsluitend leent voor een breed scala aan business-to-business events.
Hotel Verlooy
In hotel Verlooy, gelegen in Geel in de Antwerpse Kempen zult u zich als gast direct thuis voelen. Hotel Verlooy koppelt de luxe, het comfort en de stijl van een groot hotel aan de meerwaarde van een kleinschalige omgeving, met een warm onthaal.
Sportoase Ter Heide Rotselaar
Naast onze sportfaciliteiten (zwembad, sporthal, groepslessen,...) waar Sportoase bekend om staat, bieden we 3 evenementenlocaties gelegen in Rotselaar in een natuurgebied vlakbij het meer van Rotselaar.
Coffee & Wines Lola
Bij Coffee & Wines Lola bieden we veelzijdige ruimtes aan die afgehuurd kunnen worden voor allerlei gelegenheden. Of je nu een viering, koffietafel, zakelijke meeting, of verjaardagsfeest plant, wij zorgen voor een op maat gemaakte ervaring.
The JAVA Coffee Company
Bij The JAVA Coffee Company kan je terecht voor een koffie-teambuilding, maar evengoed kan je gewoon gebruik maken van onze grote meeting room voor je eigen interne meetings.
De Proeverij
De ideale feestzaal en vergaderzaal. De feestzaal van De Proeverij is gelegen in een oude ciderstokerij en ademt een authentieke sfeer.
The Fairway Cottage
The Fairway Cottage is een inspirerende en sfeervolle locatie in een groene omgeving waar beleving centraal staat.
Hartivert
Welkom bij Hartivert, het restaurant met het mooiste terras van Vlaams-Brabant, gelegen op het betoverende terrein van Winge Golf en Country Club.
The Lake
Beleef uitzonderlijke gastvrijheid en verfijnde gerechten op een paradijselijke locatie aan het water!
Craywinckelhof
Craywinckelhof is een bijzondere evenementenlocatie met net dat tikkeltje meer. Ben je op zoek naar een feestzaal voor een speciale gelegenheid? Gevonden!
Aldhem Hotel ****
Congres hotel met gratis parking in een groene omgeving op een unieke ligging (pal naast afrit 20 E313).
Sint-Jansbergklooster
Het Sint-Jansbergklooster biedt een tot de verbeelding sprekend kader voor allerlei evenementen, bedrijfs-en privéfeesten, seminaries en workshops.
Slootjenshoeve
Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.
Den Bruul nv
Als klant weet u dat Den Bruul heel wat in petto heeft voor zijn gasten. Onze heerlijke Brochetterie, onze kleurrijke binnenspeeltuin en plezierige bowling vormen het geknipte decor voor etentjes, evenementen en teambuildings.
Hof Zuid by Studio Jerda
Hof Zuid biedt op de grens van Limburg, Vlaams-Brabant en Antwerpen een rustige natuurlijke buiten vergaderruimte kleine teams , artiesten, coachs en/of ondernemers overdag kunnen vergaderen, coachen, bespreken en beslissen.
Concept55
Op zoek naar een unieke vergaderzaal in Vlaams-Brabant? Concept55 in Keerbergen is een modulaire ruimte die volledig kan worden aangepast op basis van jouw wensen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 17 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Herselt'.
Concept55
Dé plek waar je al je events wil organiseren
Concept 55 is de place to be voor al je events!
Ik organiseerde er al enkele keren een event (ongeveer 20 personen) en keer op keer verbazen Elien en Fabio mij.
Alles is steeds tot in de puntjes in orde; van de voorbereiding naar de opruim van de zaal.
Zij willen absoluut dat je in alle rust kan genieten van je event.
Elien overloopt je wensen; hoe je wil dat de tafels staan, wat je graag als lunch hebt, wanneer alles voorzien mag worden.
Fabio staat ook de hele dag klaar om alles goed mee op te volgen, zodat je zelf zorgeloos je event kan leiden.
Niet te vergeten dat er met lokale partners wordt gewerkt naar ontbijt en lunch toe. Deze zijn keer op keer erg lekker én gezond.
Ik kom zeker terug!
Linkdistrict Haacht
Super locatie in Haacht
We hebben voor Linkdistrict gekozen als locatie voor een fotoshoot, en dat is ons zeer bevallen. De voorbereidende contacten verliepen vlot, we werden zeer vriendelijk ontvangen door Inge, kregen alle uitleg en konden ons dan volop aan onze fotoshoot wijden. We hebben voor deze locatie gekozen voor de warme en professionele uitstraling, en deze verwachtingen werden helemaal ingevuld, de foto's op de website komen effectief overeen met hoe het gebouw is. Het weer liet niet toe om de tuin te gebruiken, maar voor een event of opleiding is deze bij goed weer zeker een meerwaarde ! Een pareltje in Haacht, zeker de moeite waard om te ontdekken.
Linkdistrict Haacht
Locatie bestuursvergadering
Onlangs bezocht ik Linkdistrict Haacht en ontdekte een unieke locatie voor uw volgende bestuursvergadering.
Gelegen in een residentiële setting, goed bereikbaar, beschikbaar voor diverse groepen.
Het is de perfecte locatie voor workshops, strategische bijeenkomsten, kick-off events.
Met dank aan Inge Godts voor een warm welkom.
Linkdistrict Haacht
Link District Haacht
De afgelopen maanden heb ik 4 sessies mogen bijwonen in Link District Haacht van telkens een halve dag. Elke keer opnieuw zijn we door Inge zeer hartelijk ontvangen. Alles was telkens tot in de kleinste details verzorgd. Het ontbijt waarvan we mochten genieten was super lekker en elke keer iets verrassends anders. Bedankt Inge dat we een inkijk mochten hebben in je jarenlang expertise die je hebt opgebouwd. Doe zeker zo verder!
Top vergaderzalen in Herselt
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Herselt? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Herselt dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Herselt
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Herselt. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Herselt was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Herselt, Evenementenlocaties in Herselt, Feestzalen in Herselt, Trouwlocaties in Herselt
Jouw vergaderzaal in Herselt toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Herselt. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: