7 on-site 'best practices' die je wil onthouden

7 on-site 'best practices' die je wil onthouden

Het moment dat jouw gasten je event binnenlopen, willen ze hun dagelijkse beslommeringen vergeten en zich onderdompelen in een buitengewone omgeving. Het gaat hen niet alleen over de sprekers die ze willen horen of de nieuwe relaties die ze gaan leggen, het gaat ook over de beleving van de omgeving. Deze kan je event maken of kraken.

 

Je kunt echte sterren uitnodigen om spectaculaire keynote speeches te geven, je kunt waanzinnig lekker eten en drinken aanbieden. Maar als je je niets aantrekt van de beleving die je gasten hebben met de omgeving, dan is de kans groot dat ze zich verwaarloosd voelen. Het gekke is dat de verschillen tussen goede en slechte locaties soms heel subtiel zijn. 

 

Bijvoorbeeld, een lange wachtrij bij de check-in balie. Een helse zoektocht naar de juiste break-out room. Of als je een vipgast bent, de tijd die je moet wachten tot je afspraak verschijnt. Ze lijken onbelangrijk, maar deze kleine details kunnen een gigantische impact hebben op de beleving van je gasten. 

 

Om deze onplezierige situaties te vermijden, leiden we je door zeven on-site best practices die misschien wel nuttig zijn voor jouw evenement:

 


Best practice 1: Stroomlijn het check-in proces

Een eerste indruk maak je maar één keer. Deze uitdrukking maakt meteen het belang van het check-in proces duidelijk. Zorgt dus voor een ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

ISE 2025: 'Connection Restored' - Claim nu je gratis ticket!

ISE 2025: 'Connection Restored' - Claim nu je gratis ticket!

Gloednieuw 4-sterrenhotel The Ostendian opent maart 2025

Gloednieuw 4-sterrenhotel The Ostendian opent maart 2025

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Advertenties