Veldeman grijpt crisis aan om versnelling hoger te schakelen

Veldeman grijpt crisis aan om versnelling hoger te schakelen

Veldeman is ontwikkelaar, producent, verkoper en verhuurder van grote tentstructuren. Het bedrijf is internationaal actief in meer dan 40 landen. De structuren worden ingezet in allerlei sectoren en kunnen dienst doen voor verschillende doeleinden. Je denkt automatisch aan de eventsector, die vandaag helaas zwaar onder druk staat, maar daarnaast is Veldeman ook actief in de industrie, de oprichting van tijdelijke winkels, de logistieke sector en sportprojecten, al dan niet met een permanent karakter.


De coronacrisis was een wake up call die Veldeman al heel snel deed beslissen om een versnelling hoger te schakelen. Door de recente ontwikkelingen werd de strategie bijgeschaafd en is de digitale transformatie nu één van de speerpunten geworden. 


"Eerst en vooral willen we op operationeel vlak volledig bijgebeend zijn. Daarna gaan we kijken hoe we digitalisering verder kunnen uitrollen over de hele organisatie. Bijvoorbeeld, hoe kunnen we processen in communicatie of samenwerking met klanten digitaliseren? En hoe kunnen we dat laten inhaken op onze productontwikkeling? We zijn een bedrijf met enorm veel logistieke processen en bewegingen. De natte droom zou dan ook zijn om op elk moment te weten waar welk onderdeel zit, waar dan ook ter wereld. Dat is misschien té ambitieus, maar dromen mag", lacht CEO Andy Moors.


Ook wordt er volop ingezet op productontwikkeling. Zo wil Veldeman helemaal klaar zijn voor de relance en een reeks nieuwigheden kunnen introduceren voor verschillende doelgroepen.

veldemangroup.com/nl/

Bron: * foto genomen voor corona

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties