Oostende brengt collega's terug samen

Oostende brengt collega's terug samen

Sinds jaar en dag wordt Oostende gezien als de ideale locatie voor een combinatie tussen zaken en ontspanning. Door corona zijn momenteel heel wat werknemers verplicht om van thuis uit te werken en missen ze dus ook hun collega’s. Daarom wil Meet in Oostende iedereen een extra hart onder de riem steken door in de komende weken maar liefst 8 teambuildings weg te geven. 


Burgemeester Bart Tommelein: "Nu thuiswerken voor veel mensen de norm is geworden, merk je dat bij veel werknemers een gevoel van eenzaamheid ontstaat. Vooral het contact met dichte collega’s blijkt toch een belangrijk gemis. Daarom hebben we met de mensen van Meet in Oostende, het congresbureau van Toerisme Oostende vzw, deze ludieke actie uitgewerkt."


Het gaat om 8 unieke teambuildings. Zo ga je misschien binnenkort zeilen of met een speedboat langs de kust varen? Zet je liever je collega’s aan het denken? Waag dan je kans om een escape game of een ontsnapping uit het Fort Napoleon te winnen. De actie loopt vanaf maandag 16 november en gedurende 8 weken zal je er wekelijks kans kunnen maken op één van de exclusieve prijzen. Surf dus snel naar de Facebookpagina van Meet in Oostende en doe wekelijks mee aan de actie. 


De winnaars kunnen de teambuilding inplannen in 2021 in samenspraak met de medewerkers van Meet in Oostende. Lieve Hollevoet en Thomas De Meyer werken jaarlijks op tientallen projecten en zullen met hun kennis en know how er alles aan doen om hier een onvergetelijke dag van te maken. Het gaat telkens om een teambuilding voor maximaal 10 personen. 

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties