Met meer dan 100.000 spelers die online, offline of in hybride vorm de adrenaline pompende games hebben gespeeld, heeft The Box Company het complete aanbod in een nieuwe, toffe en speelse website gegoten.
"Tijdens de lockdown is flink geïnvesteerd in het uitbreiden van de mogelijkheden van de hooggewaardeerde (cijfer 9,7) teambuilding-games. Het doel van de nieuwe website is om supersnel en met het grootste gemak teambuildingsactiviteiten voor een bedrijfsfeest, congres, relatie-evenement of kick-off te kunnen boeken. Daarnaast is het design van de site gebaseerd op de modernste levels van gebruiksgemak, ongeacht of de site vanaf een smartphone, tablet, pc of laptop bezocht wordt", laat eigenaar Pieter van Dijke weten.
Speels design en 2.000+ referenties
In de afgelopen anderhalf jaar heeft The Box Company veel kennis opgedaan en wereldwijd data verzameld tijdens de duizenden keren dat de teambuilding-games gespeeld werden. "Dezelfde uitgangspunten en motieven hebben we gebruikt en vertaald naar een speels design: een keuze die daarnaast natuurlijk ook ideaal past bij onze core business", zegt Pieter. Binnen de site is een verdeling gemaakt binnen de referenties, omdat elke branche soort haar eigen aanpak heeft. Zo vinden overheden, multinationals en het MKB gemakkelijk referenties van hun peers.
Compleet aanbod aan live, hybride én online teambuilding-games
Met offline teambuilding-activiteiten als core business-model, de succesvolle toevoeging van online games en meer recentelijk de nu- en future-proof uitbreiding naar hybride spellen, is The Box Company in korte tijd uitgegroeid tot een expert in de creatie en hosting van teambuilding-games en -events in zowel online, hybride als live omgevingen. In alle spellen loopt als rode draad het keyword 'verbinding'. "Daarnaast hameren we continu op de menselijke noodzaak tot het simpelweg enorm veel lol hebben met elkaar én blijft de creatie van adrenaline pompende energie door het spelen van onze games ons hoogste doel", aldus Pieter.
Bekijk hier de website: