Mercedes-Benz stond dit jaar in beperkte mate op het autosalon te Brussel. Daarom koos GMS-Group voor een unieke beleving dichtbij haar klanten. To The Point Events was uitgekozen als partner voor deze gelegenheid. Ze stonden in voor concept, uitwerking & realisatie van het immersieve event.
Het was voor GMS-Group de uitgelezen kans om iedereen te laten kennismaken met de 'nieuwe familie', die intussen is uitgegroeid tot de tweede grootste Mercedes-Benz group in België. En zoals het in deze periode van het jaar hoort, werden de aanwezigen getrakteerd op enkele nieuwigheden van Mercedes-Benz (EQS-SUV & B Klasse facelift) en Smart (#1).
In de Magical Garage ontdekten de gasten een nieuwe wereld van mobiliteit. Elektrisch rijden is de toekomst en net daarom beschikt Mercedes-Benz over een erg ruim aanbod EQ-wagens met luxe design, technologische innovaties en een uitzonderlijke rijbereik. Deze kernwoorden vormden voor team TTPE de basis voor de invulling van het event, elk facet werd op een bijzondere manier geïntegreerd.
Doorheen de avond werd er vooral ingespeeld op de zintuigen van de aanwezigen, erg typisch voor de Magical Garage. Hangar58 werd voor de gelegenheid omgetoverd in een moderne setting voor een persoonlijke, meer premium ervaring. Een combinatie van geurmarketing, futuristische figuren, verfijnde catering, klank- & lichtspel, een op maat gemaakte dans- en lasershow zorgde voor een immersieve beleving.
GMS-Group was in ieder geval heel erg tevreden met het resultaat zoals je in deze review leest.
Ben jij ook op zoek naar een unieke beleving gelinkt aan je product of merk? Contacteer To The Point Events, want zij gaan de uitdaging graag aan!