TTPE gaat 'full force' & groen

TTPE gaat 'full force' & groen

Na een jaar van extreme groei volgt een jaar van de bevestiging én van de juiste keuzes maken voor het team van To The Point Events. Bart Koninckx, zaakvoerder van TTPE, vertelt "We zijn Corona niet alleen zeer goed doorgekomen, maar hebben toen - tegen de stroom in - gelukkig een aantal nieuwe mensen aangeworven."


"Vorig jaar kenden we door de 'knaldrang' in de hele markt een stevige groei en werd het een echt 'boerenjaar'. Dit jaar wordt een jaar van stabilisatie en progressief investeren in de toekomst; oa in de realisatie van onze SDG doelstellingen (Sustainable Development Goals). Daarnaast ligt de focus op de optimalisatie van onze workflows. Verder selecteren we onze nieuwe klanten op basis van een gemeenschappelijk 'love-dna' dat we bepaald hebben. Het ultieme doel is de leukste job van de wereld uit te oefenen en toch collectief te genieten van een gezonde work-life balance."

 


TTPE gaat 'full force'

Tegenwoordig vind je de Tribe van TTPE heel vaak buiten Limburg en met de MICE-afdeling zelfs vaak in het buitenland. "De voorbije 2 weken waren het allemaal thuismatchen en sneuvelden er een paar records. Opvallend is het brede spectrum en de intensiteit dat ons team aankan met telkens topkwaliteit. Op de kalender stond de grootste roeiwedstrijd van België (Hasselt Studenten Regatta), een teambuilding, een incentive, een personeelshappening (UHasselt), een opendeurdag (Vynova), een internationaal tweedaags klantenevent en als kers op de taart de Livia Awards. Op 14 dagen ontvingen we bijna 7.000 gasten die we een unieke beleving bezorgden. Daarvoor werden in totaal 3.650m2 tenten gezet. En dit 4x op locatie & 3x 'in huis' op de terreinen van de klanten. Het team - telkens in een andere samenstelling - heeft weer 7 klanten erg gelukkig gemaakt. En die tevredenheid is wat ons drijft!"

 

TTPE gaat 'groen' 

Ook op het vlak van SDG wil TTPE stappen zetten. Bart Koninckx duidt "Wij willen het zelf, onze klanten verwachten het en dus doen we het: we zetten volop in op sustainability. Zo hebben we ons eerste vol elektrisch voertuig, een VW ID.Buzz, omgetoverd tot onze TTPE TRIBE BUZZ. Daarbij hoort natuurlijk een eerste laadpaal. Binnen een paar weken volgen zonnepanelen op ons magazijn, een tweede laadpaal en het tweede elektrisch voertuig. Op deze manier kunnen wij bijna al onze verplaatsingen elektrisch doen en onze ecologische voetafdruk als bedrijf aanzienlijk verminderen."


Tribe Buzz EP.jpeg

 


MICE via TribeSpot

Ook via haar MICE aanbod wil TTPE op dat vlak een rol spelen. "Wij geloven in de toekomst van hybride events en in het onontgonnen potentieel van Limburg op dat vlak. Daarvoor blijven wij ook volop investeren in TribeSpot, het ideale hybride network platform dat bijzonder geapprecieerd wordt door onze (internationale) klanten. TribeSpot is een Limburgse ontwikkeling van Medialife en To The Point Events, mede mogelijk gemaakt met de initiële steun van de Provincie Limburg door een subsidie van € 50.000. Uit dankbaarheid gaan we dus helpen de wereld naar Limburg te brengen om van al het goeds hier te genieten."

 

Meer info:

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

Advertenties