eventplanner media vernieuwt haar populaire portaalsite eventplanner.be. Met een volledig nieuwe look 'n feel, meer gratis informatie en verbeterde zoekmogelijkheden schakelt eventplanner opnieuw een versnelling hoger. "2007 was, met meer dan 1.250.000 unieke bezoekers, een schitterend jaar voor eventplanner, maar in 2008 leggen we de lat nog een stukje hoger.", zegt Managing Partner Kevin Van der Straeten.
Stilstaan is achteruitgaan. En dat hebben we goed begrepen. Amper één jaar na de lancering van de vorige versie, pakken we opnieuw uit met een vernieuwde portaalsite voor opdrachtgevers van bedrijfsevenementen. "Als marktleider willen en kunnen we niet blijven stilstaan. In functie van recent marktonderzoek hebben we gericht geïnvesteerd in onze media. Zowel onze bezoekers als adverteerders zullen hiervan de vruchten plukken.", aldus Kevin Van der Straeten - Managing Partner eventplanner media bvba.
Laat je zien in de eventsector
Zien en gezienworden. Daar draait het ook in de eventsector om. Met de slogan 'Laat je zien in de eventsector' introduceert eventplanner media enkele nieuwe advertentiemogelijkheden die ervoor zorgen dat bedrijven in de eventsector niet over het hoofd worden gezien én aan bekendheid winnen. Alle mogelijkheden worden uitgebreid toegelicht in een handige, nieuwe brochure. Ook voor adverteerders buiten de sector zijn de sterke B2B bezoekersprofielen erg in trek. (meer info)
eventplanner media
eventplanner is, met meer dan 30.000 abonnees, het toonaangevende online vakblad in de Benelux, dat zich richt tot de opdrachtgevers van bedrijfsevenementen. De website bereikt maandelijks meer dan 105.000 unieke bezoekers en is al meer dan 6 jaar een onmisbare inspiratiebron en informeert over de nieuwste ontwikkelingen binnen de snelevoluerende sector.