Grootste internationale event voor Guava

Grootste internationale event voor Guava

Een fusie, uitstekende verkoopcijfers en twee nieuwe trucks. Toyota Material Handling had wat te vieren.

 

Het Antwerpse evenementenbureau Guava kleedde hiervoor een internationaal tweedaags evenement in dat de naam 'Toyota Material Handling Berlin 2008 Live' kreeg.

 

1.200 personen in 10 verschillende hotels

Er was heel wat te vieren... dus niemand mocht ontbreken: alle verkopers van Toyota Material Handling werden vanuit heel Europa naar Berlijn overgevlogen. In totaal ging het om 1.200 personen. Niet minder dan tien verschillende hotels waren nodig om iedereen te huisvesten. Dit logistieke huzarenstukje werd ook door Guava in goede banen geleid. Tot nu toe is dit het grootste internationale evenement dat Guava organiseerde. Daarvoor werd een echt topteam samengesteld.

 

Dit bestond uit Valérie De Coster (Projectverantwoordelijke), Michel Van Camp (Regisseur Academische presentatie en Product reveal) en Ken Koeklenberg (Regisseur Product presentatie en workshops). Dit team werd aangevuld met enkel top-freelancers van de Belgische markt. Alle speeches werden audiovisueel ondersteund door een multimediale show die vertoond werd op drie grote led-schermen en twee projectieschermen. Samen vormden zij één immense projectiemuur van 275 m2. Alles werd aaneen gepraat door Torie Campbell, een Britse televisiebekendheid.

 

De 4 pijlers van het succes

Het succes van het evenement 'Toyota Material Handling Berlin 2008 Live' steunde op vier pijlers. In eerste instantie was er een immense logistieke realisatie nodig om al het materiaal in Berlijn te krijgen. Het materiaal moest daarenboven aan extreem hoge eisen voldoen. Daarnaast zorgden de verschillende partners en medewerkers (in totaal 125 personen) ervoor dat het tweedaagse event volledig op wieltjes liep. De haarfijne uitwerking van het event door Guava was een laatste vereiste voor een vlekkeloze organisatie.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties