To The Point Events, het evenementen- kantoor uit zonhoven, heeft in het crisisjaar 2009 zijn omzet en het aantal gerealiseerde projecten weten te verdubbelen.
Het geheim van hun succes verklappen ze in hun vernieuwde baseline: "Creatief, innovatief & to the point". "Er wordt enerzijds steeds vertrokken van een onbeperkte creativiteit doorspekt met vernieuwende ideeën en anderzijds krijgt de klant volledige (financiële) controle zodat hij alleen maar positief verrast kan worden. Daarnaast haal je zo'n resultaat natuurlijk alleen maar met heel veel passie en heel hard werken. Een zeer hoge klantentevredenheid zorgt voor repetitieve opdrachten en dit vormt een gezonde basis waarop we verder willen bouwen in een toch zeer competitieve projectomgeving", aldus To The Point Events.
De ambities voor 2010 zijn opnieuw uitgesproken: minimum met 50% groeien, de naamsbekendheid gevoelig opdrijven en ook buiten Limburg verder scoren. Om dit mogelijk te maken, willen ze dit jaar ook extra personeel aanwerven: voor administratieve ondersteuning en productie in the field. Als eerste stap in de realisatie van deze ambities werd op 12/1/2010 de nieuwe website gelanceerd www.tothepointevents.be. Daarbij werd er veel aandacht geschonken aan sprekende foto’s en verzorgd uitgewerkte filmpjes die hun mooie referenties kracht bijzetten.