Dazzle Events viert 1 jarig bestaan met sectorevenement

Dazzle Events viert 1 jarig bestaan met sectorevenement

Dazzle Events blaast zijn eerste kaarsje uit. Daarom nodigt Dazzle Events, in samenwerking met 10 leveranciers uit verschillende eventdisciplines, op 9 november de Belgische event industrie uit in een oude pigmenten- fabriek in het Gentse om mee te vieren.

 

"Dit gebeuren is een fantastisch voorbeeld van hoe een industrie zijn krachten kan bundelen om tot verbluffende resultaten te komen", aldus Danny en Wouter van Dazzle Events.

 

Maar is er wel iets te vieren? "Dazzle Events was het afgelopen jaar betrokkenheid bij meer dan 65 nationale en internationale publieks- & bedrijfsevenementen. Meer dan 20 bedrijven kozen voor de creatieve event oplossingen van Dazzle Events en keerden tevreden terug. Ook naar de toekomst toe zal Dazzle Events impactgerichte ondersteuning, advies en totaalrealisaties blijven leveren."

 

Het event zal voor elk wat wils bieden. Spektakel met optredens, een seminar onder leiding van een prominente gastspreker - voor de leergierigen onder ons - hoogwaardige catering en technische hoogstandjes komen samen in een harmonieus geheel. Dit alles gedirigeerd door een creatief concept. Elk van de 4 zalen biedt een andere kleurimpressie, invulling en dus ook een gevarieerd programma. Top of the bill is ongetwijfeld de geschenkenparade van tientallen unieke en luxueuze cadeaus zoals klasse horloges en een geheel verzorgde zeilcruise langs de Turkse zuidwestkust aan boord van een traditioneel houten zeilgulet (ter waarde van € 800). Op deze manier zet Dazzle Events alvast knallend zijn tweede jaargang in.

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties