To The Point Events bijzonder ambitieus voor 2011

To The Point Events bijzonder ambitieus voor 2011

To The Point Events blikt tevreden terug op een succesvol 2010 met tal van geslaagde producties.

 

De core-business van To The Point Events bestaat uit Family-Days en Corporate Events voor meer dan 300 personen. Bart Koninckx vertelt: "Wij hebben een sterke basis die bestaat uit tevreden klanten die telkens terugkomen en dit in een toch hyperconcurrentiële markt. We zijn er de voorbije jaren in geslaagd om echt schitterende producties neer te zetten voor topklanten. De helft van ons zakencijfer wordt gerealiseerd door Family Days met referenties zoals Luminus, Nike en Emc. De andere helft door Corporate Events en Personeelsfeesten met referenties zoals Infrax, JBC en Toyota. Dankzij het vertrouwen van deze klanten hebben wij een aantal ijzersterke formats gecreëerd die perfect tot hun recht komen in zalen zoals Tour & Taxis en de Ethias Arena".

 

"Voor 2011 is de ambitie om met 30% te groeien en een verdere doorbraak in héél België te bewerkstelligen. Om deze ambities waar te maken, starten wij met een intensieve prospectiecampagne. De grootste uitdaging is om To The Point Events versneld in de markt te zetten bij de grote bedrijven", gaat Bart verder.

 

"Nieuw is de service voor sponsorwerving. Voor de Student Take Off in Hasselt, het kick-off event van de Limburgse studenten, zijn we er in geslaagd om een aantal grote sponsors aan te brengen. Ook daar is er een stevige ambitie om dit versneld verder uit te bouwen."

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

6 tips voor een uniek congres

6 tips voor een uniek congres

Wintermagie: verwen je medewerkers met een mobiele kerstbar

Wintermagie: verwen je medewerkers met een mobiele kerstbar

Event professionals aller organisaties, verenig jullie!

Event professionals aller organisaties, verenig jullie!

Advertenties