N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn

N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn

Hoewel online bezoekers- registratie bij beurzen en evenementen heel veel voordelen kent, speelt bij nieuwe bezoekers toch nog weleens een gevoel van irratie.

 

Het invoeren van de persoonlijke gegevens kost nou eenmaal wat tijd. Maar dat is vanaf nu verléden tijd. Met het N200-systeem is snelle bezoekersregistratie via je persoonlijke LinkedIn-profiel mogelijk.

 

Met de nieuwe applicatie van N200 kunnen bezoekers met 'één druk op de knop' de gegevens uit hun LinkedIn-profiel in het registratieformulier invoeren. Sneller en makkelijker kan het niet. Probeer het zelf eens via de link onder dit artikel!

 

Het voordeel voor organisatoren is dat ze naast de gebruikelijke gegevens, zoals naam, bedrijf, functie en geboortedatum, ook de beschikking kunnen krijgen over de extra info uit het LinkedIn-profiel, mits deze aanwezig is: website, twitteraccount, profielfoto en wellicht in de toekomst ook interesses, opleidingen, recommendations, honor's, associations, etc.

 

Om een beurs of event te kunnen bezoeken, hoeven geïnteresseerden zich niet meer aan een tijdrovende invulklus te wagen. Als ze via de LinkedIn-link op de welkomstpagina in het N200-registratiesysteem klikken, wordt het registratieformulier automatisch gepre-filled met de aanwezige informatie uit hun profiel. De nieuwe N200-toepassing is geschikt voor vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen.

 

N200 is specialist op het gebied van bezoekersregistratie, online kaartverkoop en databasemarketing voor organisatoren en exposanten van beurzen, evenementen en congressen.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties