Geursensatie voor bezoekers van Ahoy Rotterdam

Geursensatie voor bezoekers van Ahoy Rotterdam

Steeds meer zijn mensen op zoek naar een totaalbeleving. Evenementen springen hierop in door alle zintuigen van hun bezoekers te prikkelen. De ogen, de oren en ook de neus worden ingezet om deze totaalbeleving te creëren.

 

Waar het lekker ruikt, voelen mensen zich op hun gemak, verblijven ze langer, beoordelen ze de omgeving positief en willen ze er dankzij hun positieve herinnering weer terugkomen. Ahoy Rotterdam is een samenwerking aangegaan met Sense Company om evenementen te voorzien van een bijpassende geur. Zo maken klanten en bezoekers van Ahoy een unieke ervaring mee.

 

De evenementenbranche begint de toegevoegde waarde van geur steeds meer te ontdekken. Voor elke situatie is er een bijpassende geur: van opwindend op de dansvloer tot relaxed op een beurs. Natuurlijk kunnen geuren ook per thema of sfeer worden ingezet; kerstsfeer, zomerfeest etc. Op deze manier wordt het publiek op een unieke manier beleving geboden en in een positieve stemming gebracht.

 

Ahoy Rotterdam heeft in Sense Company een partij gevonden die geurbeleving toevoegt aan een evenement. De geurtoepassingen van Sense Company kunnen verschillende doelen dienen. De probleemoplossende geuren maskeren of verwijderen onaangename geuren; de waardetoevoegende geuren versterken de beleving en roepen gewenste emoties op. Het toevoegen van geuren heeft een positievere beleving, langere verblijfsduur, hogere klanttevredenheid en omzetstijging tot gevolg.

 

Geurbeleving van meeting room tot Sportpaleis

Geuren kunnen toegevoegd worden binnen verschillende ruimtes van Ahoy. Van een vergaderruimte voor 10 personen tot het Sportpaleis, waar 15.000 bezoekers tegelijk de geurbeleving kunnen ervaren. Deze omvang is uniek in Nederland.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties