Verhuur betaalterminals in de lift

Verhuur betaalterminals in de lift

De verhuur van betaalterminals zit in de lift. Het gaat Terminalverhuur dan ook voor de wind.

 

Dankzij de structurele samenwerking met beurspartners (Artexis & Kortrijk Xpo) speelt Terminalverhuur een belangrijke rol in de toelevering van elektronisch betalen op beursstanden van o.a. de Boekenbeurs, Countryside, Classica en Antica.

 

Daarnaast speelt het Oost-Vlaamse bedrijf een steeds grotere rol in de wereld van de publieksevenementen. Naast allerhande muziekfestivals is Terminalverhuur op culinaire megafestaties een vaste waarde geworden. Denk bijvoorbeeld aan Antwerpen Proeft, Spicy Maasmechelen en Kookeet.

 

Tenslotte heeft ook de sector van outlet– en stockverkopen zijn weg gevonden. Terminalverhuur zal voor de tweede maal alle standhouders van de Outletbeurs in Genk bevoorraden.

 

Terminalverhuur beschikt over een modern terminalpark (50 mobiele GPRS terminals van Verifone) en een communicatieplatform waarover zowel bestellingen van terminals als kaartaansluitingen online worden gegenereerd. De kaartmaatschappij heeft zich bereid verklaard om handelaren gratis aan te sluiten tegen de laagste tarieven op de Belgische markt. In meer dan de helft van de gevallen worden de betaalterminals geconfigureerd op naam en rekening van de klant; wat betekent dat de transacties snel en goedkoop op de rekening worden gestort. Terminalverhuur heeft bovendien een samenwerkingsverband met Terminalonline (distributeur van betaalterminals) afgesloten om de helpdesk en technische ondersteuning 24h/24h te garanderen.

www.terminalverhuur.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties