Eén nieuw kantoor, twee BEA nominaties en 5 nieuwe 'live communication' medewerkers gezocht!
The Oval Office, het nieuwe live communication bureau gevormd door het vroegere GUAVA en Respect for Your Audience, huist vanaf vandaag 9 januari in zijn nieuwe pand in de Herrystraat 15 in Antwerpen. Het hele team van 23 specialisten in strategische communicatie, corporate en marketing events, field marketing, hospitality, public relations en corporate design zit er nu onder één dak, klaar om de 'live communication uidagingen' van 2012 aan te gaan!
The Oval Office rekruteert
Om zijn ambities te realiseren en nieuwe live communication projecten uit te werken is The Oval Office op zoek naar 5 nieuwe collega's:
- 2 Project Managers communicatie waarvan één met online expertise
- 1 People Manager field marketing
- 1 Project Manager events & field
- 1 Junior Project Manager field logistics
Nominaties Benelux Event Awards
The Oval Office heeft ook zijn twee eerste nominaties voor de Belgian Event Awards (BEA) in de wacht gesleept. De launch van Nintendo 3DS (in 2011 uitgevoerd door Twins - Respect for Your Audience) en het event naar aanleiding van de doop van twee schepen van het baggerbedrijf DEME werden door de jury beloond met een nominatie. De eindjurering vindt plaats in februari en de uitreiking van de BEA’s op 29 maart.
Cirque du Soleil
In exclusiviteit voor België biedt The Oval Office de VIP-arrangementen voor Cirque du Soleil aan. Naar aanleiding van de voorstellingen van Alegria die van 28 maart tot 1 april plaatsvinden op de Heizel organiseert The Oval Office in een zeer sfeervolle spiegeltent VIP-arrangementen voor bedrijven.
Van Aquafin tot ZNA
The Oval Office telt onder zijn klanten Aquafin (events), Belgacom (field marketing), BMW Belux (events), bpost (events), Cirque du Soleil (hospitality en PR), DEME (events), Educam (events), Mobistar (events), Nintendo (events en PR), Sodastream (field marketing), SD Worx (events), SNCB Logistics (vakbeurzen), Tempo Team (events), Umicore (events), Weight Watchers (events), ZNA (events).