Creativiteit zit 'm niet alleen in het uitwerken van originele eventconcepten. Als je door een creatieve aanpak het kostenplaatje voor de klant kan optimaliseren, zonder daarbij aan kwaliteit in te boeten, dan verhoog je uiteraard ook de ROI!
Een mooi voorbeeld daarvan is de dubbelorganisatie van 2 events, daags na elkaar, op 1 locatie.
To The Point Events mocht op 27 januari voor de 4de keer op rij de Limburg Happening van VKW Limburg organiseren. Meer dan 1.000 topverantwoordelijken uit het Limburgse bedrijfsleven en vele prominenten uit het economische en politieke milieu waren present voor een ontmoeting in stijl.
Daags nadien stond de New Year's Party van het Jessa Ziekenhuis op de agenda. Een bijzonder vlot en ongedwongen personeelsfeest waar alle 1.200 aanwezigen collectief en enthousiast uit de bol gingen.
Locatie voor beide events: de Landcommanderij Alden Biesen, waar een spectaculair tentencomplex werd geïnstalleerd in het voorhof van de waterburcht.
Bart Koninckx: "Op de logistieke infrastructuur na (tentencomplex en inrichting) waren alle elementen in beide eventconcepten verschillend en exclusief op maat van de respectieve klanten, zelfs de catering. Geen copy-paste verhaal dus, terwijl beide klanten toch maximaal profiteerden van de efficiënte logistieke aanpak op een unieke locatie."
2x video bewijs
To The Point Events bewees op die manier dat kostenbesparing niet ten koste van creativiteit moet gaan, integendeel. Een aanpak die door de klanten werd geapprecieerd en die bovendien voor herhaling vatbaar is.