Evenementenbranche riskanter dan ooit?

Evenementenbranche riskanter dan ooit?

Hoe goed is jouw evenement verzekerd? In deze woelige tijden is een degelijke verzekering geen overbodige luxe. Informeer je grondig over de risicodekking van je evenement bij een goede verzekeraar. Eén van deze bedrijven is No Risk Events, een verzekeringskantoor dat zich uitsluitend richt op het verzekeren van evenementen.

 

Afgelopen jaar is een flinke rits organisaties in het rood gegaan door hoge kosten en een tegenvallende opkomst. Sommige organisaties besloten hun evenement volledig te annuleren. Anderen speelden paniekvoetbal door op het laatste moment de toegangsprijs te verlagen. Weer anderen speelden mooi weer met een gastenlijst van een meter of dertig met gratis genodigden. Je evenement verzekeren is dan ook geen overbodige luxe.

 

Winst verzekerd

Hoe langer hoe meer vinden vooraanstaande eventorganisaties de weg naar No Risk Events. No Risk Events verzekert riskante posten als productiekosten, aansprakelijkheid, materiaal, ongevallen, geld en annulering van een artiest of van het volledige evenement vanwege bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden. Je kunt zelfs je veronderstelde winst verzekeren, waardoor je ondanks annulering van een event een volgende keer toch opnieuw kan investeren. Door je te verzekeren, kan je je dus een hoop ellende besparen. Zo zit je backstage toch wat relaxter...

 

Verzekering op maat

No Risk Events richt zich speciaal op de evenementenmarkt en biedt dan ook enkel verzekeringsformules op maat van de wensen en behoeften voor jouw evenement. Daarom heeft No Risk Events specifieke formules, kortingen en premies, die je bij andere verzekeraars niet vindt. Alle mogelijke dekkingen zijn bespreekbaar.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties