Nieuw talent voor The Oval Office

Nieuw talent voor The Oval Office

Live Communication bureau The Oval Office investeert in nieuw talent.

 

Het Antwerpse bureau heeft in juli vier nieuwe medewerkers aangetrokken om de verschillende account teams te versterken.

 

Marianne Lenaerts is Project Manager Communicatie. Ze komt van easyFairs, de organisator van vakbeurzen waar ze gedurende 5,5 jaar Marketing Coordinator was. Ze begon haar loopbaan als Marketing & Sales Assistant bij Kärcher en gaf ook gedurende drie jaar les Frans en Italiaans. Marianne vervoegt het team van Senior Account Manager Mariëlle Degeeter en zal onder meer op communicatieprojecten werken voor BASF, Anttec, Rombouts Koffie, SLV Belgium en Vivaldi's Interim.

 

Sybille Brocorens is eveneens gestart als Project Manager Communicatie en zal hoofdzakelijk instaan voor het opvolgen van communicatie- en loyaltyprojecten voor BMW Belux. Sybille heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan als account executive bij communicatiebureaus Darwin BBDO, MiA, 10 en Duval Guillaume.

 

Edith Willocx vervoegt het team van Account Manager Evy Donse als Junior Project Manager PR & Communicatie en zal onder meer op projecten voor Stad Antwerpen en Nintendo werken. Edith was de afgelopen 2,5 jaar actief als PR Consultant bij het Brussels PR bureau Origami waar ze onder andere voor de Walt Disney Company gewerkt heeft.

 

Cathérine Cossement is People Coordinator en staat binnen het Field Marketing team in voor de rekrutering, casting en coaching van de tijdelijke promotie-medewerkers (hosts en hostessen, demonstratrices, studenten, ...) voor klanten als Scottex, Nintendo, Belgacom, Maredsous, BMW en Red Bull. Cathérine was voordien Regioverantwoordelijke Events & Security bij uitzendgroep Flexpoint. Ze startte haar loopbaan bij Silverspoon Exclusive Catering waar ze drie jaar Event Manager was.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties