Eventbureau speelt in op klantenbehoeften

Eventbureau speelt in op klantenbehoeften

Wat zijn jouw verwachtingen van een eventbureau? Creativiteit, flexibiliteit, ervaring? 'Uiteraard', hoor ik je denken. Maar natuurlijk verwacht je nog net iets meer. Daarvoor doe je best beroep op Keep in Touch. Want dat ietsje meer is voor elke klant anders. En dat heeft dit bureau goed begrepen. 

 

Al 15 jaar lang is Keep in Touch een vaste waarde in het evenementenlandschap in België, Luxemburg, Frankrijk en Nederland. Dankzij zijn kleine structuur, sterke creativiteit en rijke ervaring, speelt het agentschap uitermate flexibel in op alle vereisten van een hedendaags evenement.

 

Personeelsfeest, teambuilding, roadshow, incentive, seminarie, productlancering, ... Van 10 tot 1.500 personen, ... Voor Keep in Touch moet elk evenement uniek zijn en overgaan in een sprankelend moment! Dat is de uitdaging die Keep in Touch voor jouw evenement aan gaat.

 

Close to the client

Maar bovenal is Keep in Touch vooral gekend voor het perfecte aanvoelen van jouw wensen als klant. Als geen ander weet het bureau jouw evenement om te toveren in een unieke en schitterende gebeurtenis, waar jaren later nog over wordt gesproken.  De 'close to the client'-aanpak noemt Keep in Touch het. En deze benadering werpt zijn vruchten af: "Keep in Touch is inderdaad in staat om elke vraag te beantwoorden, en dat zowel in het Frans, het Nederlands als het Engels", klinkt het.

 

Kippenvel en emotie! Dat beoogt Keep in Touch. Het bureau gooit al zijn competenties in de strijd om elk onderdeel van jouw project tot in de puntjes te regelen. De expertise van Keep in Touch uit zich op duizend en één manieren, maar heeft één constant resultaat: evenementen die 100% aansluiten bij jouw persoonlijkheid en budget!

 

Benieuwd of de close to the client-aanpak van Keep in Touch ook voor jou werkt? 

www.keepintouch.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties