Niets dan tevreden klanten bij Dazzle Events

Niets dan tevreden klanten bij Dazzle Events

De lof afsteken over de organisatorische kwaliteiten van een eventbureau is niet zo moeilijk. Verhalen over succesvolle concepten, TOP-evenementen en professionele omkadering en/of totaalorganisatie lees je op elke website.

 

"De bewering dat je van aanpakken weet, wordt pas kracht bijgezet als de eindklant dit bevestigt...", vertelt Wouter Maenhout van Dazzle Events.

 

'Zeker voor herhaling vatbaar'

De Vlaamse vereniging voor Hooggevoelige Personen, kortweg HSP Vlaanderen, organiseerde op zaterdag 20 april 2013 de Dag van het Gevoel in de gebouwen van de Gentse Faculteit Economie. Het congres trok een kleine 600 personen aan. Eind 2012 werd Dazzle Events gecontacteerd om de voorbereiding van dit congres, alsook de dag zelf, te begeleiden. "Naast consulting stonden wij ook in voor de technische invulling, het contact met de leveranciers, de organisatie van de op- en afbouw, de regie van de verschillende sessies en workshops én we stelden de klant bovendien materiaal ter beschikking zoals signalisatie en walkietalkies. We verzorgden ook een sociale mediacampagne", aldus nog Wouter.


Ilse Van den Daele, voorzitter van de vzw Vlaamse Vereniging voor Hooggevoelige Personen: "Je merkt meteen aan alles dat dit bureau bijzonder professioneel tewerk gaat. Ze staan open voor onze voorstellen, zijn niet vies van een extra vergadering indien nodig en gaven ons echt het gevoel dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze samenwerking is zeker voor herhaling vatbaar, voor de volgende editie van dit congres of voor iets anders."

 

'Eerlijk, ik vraag mij soms af wanneer zij slapen...'

Op 18 april 2013 organiseerde Brio Group een info-avond in het Brusselse 4-sterrenhotel The Dominican over de lancering van Brio, haar nieuwe retailmerk voor de keuken en de badkamer. Zo'n 130-tal leveranciers en partners waren aanwezig. Dazzle Events werd gevraagd de organisatie op zich te nemen: het bepalen van de locatie, de conceptkeuze en -ontwikkeling en de interactieve presentatie. "Wij namen, samen met een ervaren partner, de presentatie in handen", vertelt Danny Brosens. "Er was al een basis, maar door onze inbreng was het geheel dynamischer en interactiever. Bovendien hebben we de ruimte in het hotel en de aangrenzende tuin volledig in een Brio-jasje gestopt. Deze ‘branding’ viel goed in de smaak."

 

"Wat mij opvalt is dat Dazzle Events de zaak telkens bijzonder goed opvolgt, ze spelen kort op de bal", blikt Griet Moonen, Formule Manager Sanitair, tevreden terug. "Ook leuk is dat er maar één contactpersoon is. Je krijgt gelukkig niet telkens iemand anders aan de lijn. Echt, ik ben bijzonder tevreden over de samenwerking. Door hun kwalitatieve ondersteuning was het verhaal af. We hebben nu al een nieuw project met hen vastgelegd, dit jaar nog. Eerlijk, ik vraag mij soms af wanneer zij slapen", besluit Griet. 

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Advertenties