Pop-up beach lounge BMW lokt 27.000 bezoekers

Pop-up beach lounge BMW lokt 27.000 bezoekers

Pop-up bars zijn hot! Ook BMW opende deze zomer op het strand van Knokke-Heist een luxueuze zoberbar: BMW Beach Lounge. 27.000 mensen grepen de kans en kwamen relaxen in de lounge. The Oval Office verzorgde zowel de communicatie als het volledig evenementieel luik.

 

De BMW Beach Lounge bood de bezoekers de kans om de producten en diensten van het automerk te ontdekken en te genieten van een cocktail, tapas, een lichte lunch of zelfs een driegangendiner met uitzicht op zee.

 

Première voor een automerk

BMW kon als eerste automerk gedurende 52 (!) dagen een pop-up locatie op het strand openen. Samen met het Experential Marketing team van BMW creëerde The Oval Office een multifunctionele ruimte van 900 m2 met verschillende zones zoals een ontvangst, een restaurant waar 120 gasten konden tafelen, een loungegedeelte en een afgesloten showroom waarin exclusieve BMW-modellen in avant-première werden gelanceerd.

 

Live belevingen

Buiten een uitzonderlijk zicht op de zee en de laatste BMW-modellen bood de BMW Beach Lounge de bezoekers een hele reeks live belevingen. Zo kon je er onder andere genieten van live optredens en DJ-sets, modeshows en culinaire evenementen met de bekende chef Roger Van Damme.

 

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties