To The Point Events maakt een opmerkelijke groei door. Jaar na jaar groeit het bedrijf met minstens 20%. In 2014 ligt het groeiritme zelfs nog hoger (40%). "Bedrijven en organisaties die doelgericht feestvieren, versterken de relatie met klanten, leveranciers en werknemers."
Evenementenbureau To The Point Events ontsproot in 2007 aan de creatieve geesten van Bart Koninckx en Stefan Kerkhofs (ook gekend als zaakvoerder van The Fungroup). 7 jaar later is To The Point Events een gevestigde naam in de eventsector. Het wonderlijke verhaal van To The Point Events, samengevat in 4 quote:
"2014 is een boerenjaar"
To The Point Events nam in 2014 een verschroeiende start, met een opeenvolging van succesvolle pitches: "Sinds de opstart groeien wij ieder jaar met 20%. Dit jaar beleven we een heus topjaar, met een groei van 40%."
"Feestvieren is leuk, maar er moet ook een bedrijfsdoelstelling achter zitten."
De groeicijfers zijn uitzonderlijk: "In crisistijden kan je als bedrijf twee richtingen uit. Ofwel bespaar je op events en feesten, ofwel investeer je hier extra in. De tweede groep bedrijven maakt het verschil, want zij versterken de relatie met hun klanten, leveranciers en medewerkers. Als evenementenkantoor zorgen wij voor een maximale ROI (return on investment) en ROO (return on objectives). Feestvieren is leuk, maar er moet ook een bedrijfsdoelstelling achter zitten."
"Ons 7de jaar, maar wie wordt onze 7de werknemer?"
De gestage groei zet To The Point Events aan de rangen te versterken: "Een geslaagd event hangt af van de inspiratie, het enthousiasme en de werkkracht van het team. In ons 7de jaar werven we daarom onze 7de werknemer aan, met name een ervaren nieuwe projectmanager."
De voorbije jaren groeide de portfolio, met befaamde klanten zoals JBC, Nike ELC, Lambrechts, Voka Limburg, VKW Limburg, Carglass en Tomorrowland (the Belgian Journey): "De volgende jaren gaan we verder op het ingeslagen groeipad. We mikken op kwalitatieve klanten, die kiezen voor feesten en events met een hoge toegevoegde waarde. Concreet bieden we 6 'services' aan: bedrijfsfeesten, family days, personeelsfeesten, teambuildings, beurzen & congressen en productlanceringen."
"Nieuwe website: ook online creatief, innovatief en to the point"
To The Point Events profileert zich met de adjectieven 'creatief', 'innovatief' en 'to the point': "Het werd hoog tijd dat we dat imago ook online versterken. Daarom staken we onze website in een nieuw kleedje." Het uithangbord van de nieuwe site is onze bedrijfsfilm. In 93 seconden geeft hij een flitsende impressie van het globale aanbod van To The Point Events. De nieuwe website, inclusief filmpje, is te bekijken via: