Hoe storytelling de buzz rondom je event versterkt

Hoe storytelling de buzz rondom je event versterkt

Storytelling: je hebt er misschien wel van gehoord... Maar weet je hoe je dit kunt inzetten om een buzz rondom jouw evenement te versterken? Storytelling is het subtiel en viraal neerzetten van een verhaal dat overtuigt en waarde meegeeft. Hiermee worden fans, buzz, exposure en een viraal effect gecreëerd. 

 

Maar hoe worden bezoekers betrokken bij het verhaal en welk effect heeft het delen en buzzen van de content? Wat is een juiste context? Wat zijn de juiste channels? Wat is een verhaal met consistentie? 

 

Patrick Petersen, online marketeer, docent, blogger en auteur van o.a. het Handboek Online Marketing en Handboek ContentStrategie, vertelt het je tijdens de vakbeurs Festivak op 26 & 27 november a.s. Patrick neemt u mee in de wereld van content marketing en visuele verhalen. Tijdens zijn inhoudelijke bijdrage vertelt hij over het creëren van buzz en het inzetten van content marketing bij events inclusief voorbeelden. Petersen geeft overigens één gesigneerd exemplaar van zijn Handboek Online Marketing weg na zijn lezing. 

 

Festivak is dé ontmoetingsplaats voor de Belgische evenementenbranche. Ontmoet op de beursvloer leveranciers die de laatste oplossingen en producten tonen om jouw event naar een hoger niveau te tillen. Of bezoek het seminarieprogramma, waar de bijdrage van Patrick Petersen deel van uitmaakt. Een bezoek aan Festivak op 26 & 27 november 2014 in de Waagnatie Antwerpen is kosteloos. Kijk voor meer informatie en registratie op:

www.festivak.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties