Unieke beleving met Mash Machine

Unieke beleving met Mash Machine

De Mash Machine is een originele vorm van experiential marketing waarmee je als bedrijf of merk interactie kunt creëren met je doelgroep middels muziek. 

 

Door verschillende blokjes op een interface te leggen mix je je eigen muziek. Een aantrekkelijk concept dat het voor iedereen mogelijk maakt om een unieke DJ beleving te ervaren. Het interactieve muzieksysteem reageert op aanraking van de 40 afzonderlijke blokjes die ook vervangbaar zijn door producten naar keuze. De combinatie van geluid, aanraking en visuele prikkels komen samen bij het spelen met de Mash Machine. Een interactieve beleving die volledig plaats vindt binnen de context van het merk. Je kan de Mash Mashine immers volledig branden.  

 

Hoe het werkt zie je ook in de eventplanner.tv aflevering over de innovaties op de Festivak vakbeurs.

 

De software stelt de gebruiker in staat om melodie, drums, bas en vocals intuïtief te combineren. De afzonderlijke blokjes bevatten elk een geluid sample (loop) van 20 seconden. De camera, onder het interface, leest de code onder het desbetreffende blokje waardoor het geluid hoorbaar wordt. De combinatie klinkt altijd goed omdat de software de muziek samples automatisch op elkaar afstemt. Het enige dat daarvoor nodig is, is het combineren van de blokjes.  

 

Om de muziek die iemand op dat moment creëert nog een extra laag te kunnen geven, reageert het interface ook op de positie van de blokjes. Door het verschuiven van de blokjes kunnen er verschillende muziek filters worden toegevoegd. Een unieke interactieve muziek beleving.  

 

Het creëren van een interactieve beleving komt voor bedrijven steeds centraler te staan. De doelgroep is beter te bereiken en een ervaring blijft langer hangen wanneer deze interactief is. Met deze innovatie speelt Interactive Concept in op deze trend. Consumer engagement & experiential marketing in een nieuwe vorm.  

 

Naast de hoge entertainment waarde, resulteert het inzetten van de Mash Machine in:

  • Interactie tussen bezoekers op een event
  • Word of mouth naar aanleiding van de beleving
  • Meer traffic naar een beursstand
  • B2B: genereren van leads op een laagdrempelige manier (beurs)
  • Online interactie aanjagen wanneer de beleving aan een #hashtag wordt gekoppeld
  • De mogelijkheid om de communicatie boodschap van een campagne door te vertalen in een beleving
  • ...
www.interactiveconcept.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

Advertenties